Är du Sonys nya Retail District Manager?

Arbetsbeskrivning

Sony Mobile Communications is a subsidiary of Tokyo-based Sony Corporation, a leading global innovator of audio, video, game, communications, key device and information technology products for both the consumer and professional markets. With its music, pictures, computer entertainment and online businesses, Sony is uniquely positioned to be the leading electronics and entertainment company in the world. Through its Xperia? smartphone portfolio, Sony Mobile Communications delivers the best of Sony technology, premium content and services, and easy connectivity to Sony´s world of networked entertainment experiences. For more information: www.sonymobile.com

Sony Mobile stärker upp sitt säljteam och söker nu dig som vill vara med på resan!

Som Retail District Manager är du med och ansvarar för bearbetningen och utvecklingen av Sony Mobile´s återförsäljare. Du kommer att ingå i ett rikstäckande team av butikskonsulter men ansvarar för ditt distrikt. Genom täta butiksbesök ska du stärka Sony Mobile´s position i handeln.

Vi vill hitta dig som brinner för försäljning och marknadsföring och som på ett engagerat och entusiastiskt sätt kan förmedla ditt budskap till andra. Du som är beredd att jobba hårt för att visa framfötterna i yrkeslivet och som alltid är beredd att ge det där lilla extra. Om du dessutom har en stor social förmåga och ett naturligt driv så vill vi att du skickar en ansökning till oss på direkten!

Dina viktigaste arbetsuppgifter är att:
- Representera och marknadsföra Sony Mobile gentemot återförsäljare och kunder i din region
- Ansvara för att dina butiker når sina uppsatta säljmål
- Bygga vidare på och stärka Sony Mobile´s goda relation med butikerna
- Hålla produktutbildningar och presentationer för såväl stora som små samlingar
- Planera och genomföra lokala säljaktiviteter
- Implementera och driva kampanjer
- Medverka vid Sony Mobile´s kunders aktiviteter
- Medverka på tjänsteresor och kvällsaktiviteter.

Oregelbundna arbetstider är frekvent förekommande

Din bakgrund:
- Utbildning inom marknadsföring och/eller ekonomi, gärna på högskolenivå
- Dokumenterad erfarenhet av försäljning
- Tekniskt intresse och fallenhet
- B-körkort
- God svenska och engelska i tal/skrift
- Goda datorkunskaper (Windows Office)

Vi erbjuder:
- Ett stimulerande arbete i en nordisk organisation
- Ett nära samarbete med kollegor runtom i Norden
- Fast + rörlig lön
- Tjänstebil

Brand Support grundades 1996 med visionen om att bli den självklara partnern för företag som vill stärka sin position och försäljning i detaljhandeln. Vår affärsidé bygger på säljdrivande kommunikation. Genom olika säljfrämjande åtgärder säkerställer vi varumärkens profil och identitet ute i handeln. Läs mer på www.brandsupport.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

projektledare Anna Nilsson
0735059131
projektledare Anna Nilsson

Projektledare Henrik Johansson
0768-534825

Sammanfattning

Besöksadress

Jakobsbergsgatan 22
stockholm

Postadress

Box 7793
STOCKHOLM, 10396

Liknande jobb


23 oktober 2023

20 oktober 2023

Mötesbokare

Mötesbokare

20 oktober 2023