Är du vår nya Ekonomiassistent?

Är du vår nya Ekonomiassistent?

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Brinner du för att arbeta med ekonomi och service? Har du erfarenhet av att arbeta med ekonomi i en global verksamhet? Då kan du vara den vi söker! Till en av våra kunder, ett företag verksamma utanför Borås, söker vi nu en Senior Ekonomiassistent.

Det här är inledningsvis ett konsultuppdrag via Unik Resurs med möjlighet till anställning hos kund efter avslutat uppdrag.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Som Ekonomiassistent i det här uppdraget tillhör du verksamhetens gemensamma center för ekonomi och administration. Du arbetar med att stötta verksamhetens kundfordringar och/eller kundernas team för de europeiska företagen inom verksamheten. Vidare ansvarar du för att behandla och verifiera inkommande transaktioner.

Din profil

Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med stora transaktionsvolymer. Du har erfarenhet av och god kunskap om kundfordringar och/eller leverantörsreskontra. Du har erfarenhet av att arbeta i globala miljöer och har därmed förmåga att uttrycka dig på både svenska och engelska flytande i tal samt skrift.

Som person trivs du att arbeta i en varierande miljö, och du ser på utmaningar med positivitet och har en stark drivkraft för effektivisering och förbättring. Då du tillhör ett servicecenter med kunder runt om i organisationen trivs du med att hjälpa andra och levererar alltid en hög servicenivå. Du har ett stort intresse för system och teknik som stöd i arbetsrutiner och processer, och du är mycket noggrann, systematisk och detaljfokuserad i ditt arbete. Du förhåller dig lugn och positiv även under mer påfrestande perioder och du uppskattar att arbeta i ett team för att nå gemensamma mål

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryterare;

Elin Gladh och nås på 076-945 34 35 eller på elin.gladh@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 juni 2021
  • Ansök senast: 20 juni 2021

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024