Är du vår nya Regionschefsassistent?

Arbetsbeskrivning

Erik Olsson Fastighetsförmedling AB är marknadens mest innovativa och framgångsrika fastighetsmäklarföretag. Företaget grundades 1997 och har idag drygt 200 anställda med en omsättning på ca 230 MSEK. De närmaste åren räknar vi med en fortsatt tillväxt. Erik Olsson fastighetsförmedling är idag etablerat i Stockholm, Malmö, Lund, Skanör, Göteborg, Torslanda och Varberg. Genom att ifrågasätta vedertagna metoder och angreppssätt lyckas företaget kontinuerligt ta marknadsandelar och växa.

.

Är du ung, hungrig och sugen på att jobba på ett innovativt och marknadsledande Fastighetsmäklarkontor i Skåne? Då ska du söka tjänsten som Regionschefsassistent hos oss på Erik Olsson. Vi är många tjejer på vår arbetsplats och för att få en balans och jämnare fördelning ser vi med fördel att du som söker är kille.

Vi söker dig som antingen är nyexaminerad från högskolan inom ett ekonomiskt eller administrativt program, eller har jobbat något eller några år inom en säljdriven organisation och vill ta ditt nästa steg i karriären. Som person är du positiv och trygg i dig själv, lättlärd och gillar att samarbeta med andra.  Du kommer att vara spindeln i nätet och Regionschefens högra hand och brinner för service och administration.  
Vi ser det som en styrka att du är flexibel och har lätt att arbeta med flera uppgifter inom olika områden samtidigt. För tjänsten kommer det krävas hårt arbete som kan leda stora utvecklingsmöjligheter och interna karriärmöjligheter.


ARBETSUPPGIFTER
* Fördelning av möten till mäkleriet
* Framtagande och behandling av marknadsandelar, statistik och liknande rapporter (NKI, försäljning etc.)
* Förberedelse, planering, schemaläggning, uppföljning av möten (veckomöten, månadsmöten, regionschefsmöten etc.)
* Framtagande av mötesmaterial, presentationsmaterial och underlag till Regionschefen
* Administration och inköp vid födelsedagar, avtackningar etc.
* Sakgranskning av fakturor
* Rapportering och uppföljning av personalrelaterade ärenden inom mäkleriet (börjar/slutar, semestrar, kalendrar, schemaläggning utbildningar, prognoser etc.)
* Behjälplig vid genomförande och uppföljning av tävlingar, försäljningsaktiviteter eller mäklarsatsningar
* Administration av Skånes deltagare på Erik Olsson Skolan


KVALIFIKATIONER


* Dokumenterad administrativ erfarenhet, kunskaper inom hela Officepaketet
* 1 - 3 års arbetslivserfarenhet i en affärsinriktad miljö
* Meriterande om du tidigare har arbetat som Regionschefsassistent  eller Försäljningschefsassistent i en försäljningsorganisation eller på en fastighetsförmedling


  PERSONLIGA EGENSKAPER


* Analytisk, strukturerad och noggrann
* Självgående och driven
* Hög social kompetens och god kommunikativ förmåga
* Förmåga att prioritera men samtidigt kunna arbeta med flera saker parallellt
* Prestigelös med hög integritet


TILLTRÄDE 
Omgående 
  
ANSTÄLLNINGSFORM
Visstidsanställning 24 månader,  med möjlighet tillsvidareanställning därefter för rätt person

LÖN 
Fast enligt överenskommelse.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fahim Farouq
073 514 44 75
Maria Bonerud Zettergren
0709 – 223 270
Caroline Uhlin, Projektledare Marknad
caroline.uhlin@erikolsson.se
Anna Lindström
070-723 82 50
Rekryteringsansvarig Maria Bonerud Zettergren
0709 – 223 270
Kontorschef Leo Johansson
0733-47 63 20
HR-Chef Caroline Pedersen
08-55551300
Chef Mäklarservice Fahim Farouq
073 514 44 75
Teamledare Säljstöd Anna Lindström
070-723 82 50
VD Erik Olsson
070 760 66 00 eller erik.olsson@erikolsson.se

Sammanfattning

Besöksadress

Järnåkravägen 3 22225 Lund
None

Postadress

Sveavägen 147
Stockholm, 11346

Liknande jobb


16 maj 2024