Är du Väsbyhems nya kontorsvärd?

Är du Väsbyhems nya kontorsvärd?

Arbetsbeskrivning

Hallå där! Ja, du! Tycker du om ordning och reda och vill ha en bred roll med varierande arbetsuppgifter? Då har du hittat helt rätt! Som kontorsvärd hos oss ser du till att kontoret är välskött och du ställer självklart upp när dina kollegor behöver din hjälp. Här får du dessutom arbeta i en kultur som värdesätter gemenskap och balans mellan arbetliv och fritid. Låter det spännande? Skicka in din ansökan redan idag!

Om din tjänst
Nu letar vi efter dig som vill bli vår nya kollega! 🔎

Som kontorsvärd har du ett brett jobb där du underlättar vardagen för dina kollegor och ser till att kontoret är välskött. För att undvika sura miner på morgonkvisten ser du till att kaffemaskinen fungerar och att all disk är undanplockad. Du gör ronderingar på varje våningsplan och ser till att allt är i sin ordning. Saknas det till exempel papper i skrivaren, mensskydd på toaletterna eller om kuddarna inte är puffade ser du såklart till att ordna det. Om högen av anteckningsblock eller pennor minskar beställer du hem mer innan allt är slut. Du har även ett ansvar för hur våra kontorslokaler är utformade och du beställer nya kontorsmöbler vid behov. När nya kollegor börjar hos oss säkerställer du att arbetsplatsen är fullt utrustad med allt material som behövs och det är du som ser till att den nyanställde kommer in i våra byggnader. Som sagt, jobbet som kontorsvärd är brett och när dina kollegor ber om din hjälp ställer du självklart upp. Något som brukar vara extra uppskattat är att du dukar upp våra härliga fredagsfrukostar som sätter guldkant på vardagen! ⭐

Förutom alla kontorsuppgifter hjälper du även till i vårt kundcenter när det behövs. Du kan till exempel behöva hoppa in om någon kollega är sjuk eller om det är mycket att göra någon dag. I vårt kundcenter svarar du på telefonsamtal och mejl som kommer in från våra hyresgäster och du tar även emot våra kunder i receptionen.

Vad säger du? Kan det här vara något för dig? Är svaret JA? Då tycker vi att du ska läsa vidare! 👇

Om dig
Vem letar vi efter? 🔎 Jo, vi ser att du som söker trivs med att arbeta självständigt då du under större delarna av dina dagar arbetar ensam. Du ser vad som behöver göras och tar tag i det på en gång. När dina kollegor behöver din hjälp tvekar du inte en sekund och du har inget problem med att ta dig an de olika arbetsuppgifterna som dyker upp. Du är en riktig servicestjärna som trivs med att underlätta och sätta guldkant på dina kollegors vardag. Eftersom du även jobbar i vårt kundcenter vid behov är det viktigt att du har en god serviceförmåga och motiveras av att göra det lilla extra för våra hyresgäster.

Formella krav på din bakgrund

- Behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift

- Goda datorkunskaper då du kommer arbeta i fastighetsrelaterade program

- Goda kunskaper inom Officepaketet

Önskemål och meriterande

- Behärskar fler språk än svenska och engelska

- Tidigare erfarenhet av kundservice

- B-körkort

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start omgående eller så kommer vi överens om ett startdatum som funkar för både dig och oss. Sista ansökningsdag är den 22 januari 2023 och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Så vad väntar du på? Skicka in din ansökan illa kvickt, vi ser fram emot att läsa den! 🙌

Hälsningar,

Din blivande chef Linda och HR-generalist Victoria.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Väsbyhem
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 december 2022
  • Ansök senast: 22 januari 2023

Liknande jobb


Site Administrator - Eskilstuna

Site Administrator - Eskilstuna

10 maj 2024

17 april 2024

Kontorsbiträde / webshopansvarig

Kontorsbiträde / webshopansvarig

14 april 2024

Administratör  kontorist

Administratör kontorist

22 mars 2024