Är du Villaägarnas Riksförbunds nya löne- och personaladministratör?

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Villaägarna är en rikstäckande konsument- och intresseorganisation för alla med eget hus. Villaägarna är ett partipolitiskt oberoende förbund och arbetar utan eget vinstintresse. Deras löfte till marknaden: ”Ditt hus. Vårt intresse” med visionen att alla ska kunna förverkliga sina småhusdrömmar och påverka den lokala boendemiljön. Nu söker Villaägarna en ny medarbetare inom lön- och personaladministration. Villaägarnas Riksförbund sitter i fina ljusa lokaler i Sollentuna, med natur och sjönära läge.

Detta är en direktrekrytering och tjänsten är på heltid. Vi på Avanzera AB har hand om hela rekryteringsprocessen för tjänsten som löne- och personaladministratör.


Arbetsuppgifter:
Du kommer att ingå i ekonomi- och personalavdelningen, där totalt fem härliga personer arbetar tätt tillsammans. Du kommer vara den som tar hand om löner och övriga HR-administrativa frågor.
I rollen som löne- och personaladministratör kommer du sköta lönehanteringen med dess förekommande lönerutiner samt den administrativa ersättningen för de förtroendevalda inom organisationen. Administrativa personalfrågor som efterfrågas från medarbetarna förekommer också i dina arbetsuppgifter.

Exempel på dina huvudsakliga arbetsuppgift:

- Lönehantering av ca 100 löner (3 bolag)
- Utbetalning av ersättning till förtroendevalda
- Administration av löner, skatter, rese- och avvikelserapportering samt friskvårdsbidrag
- HR / personalfrågor (t.ex. pension, försäkringar, avtal och övriga personaladministrativa frågor)


Din bakgrund:
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter i form av löneadministratör / lönekonsult samt något eller ett par års erfarenhet gällande hr-relaterade arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från HogiaLön Plus ses detta som meriterande, annars likvärdig kunskap från annat affärssystem inom lön.

Som person är du ansvarstagande, kommunikativ och känner en hög grad av servicekänsla och tycker att det är viktigt med ett gott samarbete. Då tjänsten innebär många kontaktytor, ska du gilla och kunna ta olika personligheter och på ett konstruktivt sätt förmedla rätt information. Sist, men inte minst, önskar vi att du är en god lagspelare som stöttar dina kollegor och arbetar mot gemensamma mål.

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara ett par minuter, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!


Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 16 mars 2018

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024