Är du Yaras nya kommunikativa Service Manager?

Arbetsbeskrivning

“Vi vill att våra medarbetare ska växa med oss.” Yara söker nu en manager som trivs i en relationsbyggande roll och som vill fortsätta utvecklingen av deras serviceavdelning i en internationell miljö!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Yara Environmental Technologies räkning en service manager. Yara har påbörjat en spännande resa där de utvecklar sin maritima avdelning och fortsätter sin utveckling inom luftföroreningskontroll. Att arbeta inom Yara innebär att bidra till att producera hållbar mat för en växande världsbefolkning, minska klimatförändringarna, minska vatten - och energiförbrukning samt skydda människors hälsa.

ARBETSUPPGIFTER
Som service manager kommer du att utveckla och leda serviceavdelningen som består av 10 team managers utspridda i Europa. Detta innebär ett ansvar för budget, affärsplaner, säljstrategier samt att följa upp utfall och teamens och individers utveckling för att säkerställa att Yaras kultur och värderingar förmedlas.

Rollen innebär ett helhetsansvar för produkter vilket innebär ett fokus på att optimera arbetsflöden och skapa ett framgångsrikt samarbete mellan lokala organisationer i Göteborg, Hargesheim, Sonnefeld, Oslo osv och upprätta en koordinering med produktägare och marknadsavdelningen. Rollen kommer innebära en del resande upp till max 50 dagar/år.

VI SÖKER DIG SOM
Har en teknisk bakgrund och som inser värdet av god kommunikation! Vi tror att du arbetat inom en maritim eller landbaserad serviceavdelning i en liknande roll i minst ett par år eller att du ser detta som nästa steg i din karriär. Svenska och engelska är ett krav för denna tjänst och kunskap i tyska är meriterande.

Har du erfarenhet av företagsekonomi och marknadsföring som kompletterar dina tekniska kunskaper så ses detta som meriterande.

Som person har du en god förståelse för kunders behov, marknaden och de krav som behöver ställas för att skapa resultat. Du trivs med att bygga relationer med både kollegor och aktieägare och värdesätter din kommunikativa förmåga. Att arbeta under press och då kunna prioritera och lösa problem är något som motiverar dig och du ser fram emot en roll där du får använda alla dessa egenskaper för att stötta Yaras utveckling.

START: Augusti

OMFATTNING: Heltid, tillsvidare

ANNONSID: 14948124

PLATS: Gamla Almedalsvägen 21C

KONTAKT: Rekryteringskonsult Anna Strebel, 031-352 33 96

För att söka tjänsten – klicka på ”Sök jobbet”. Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail gbg04@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail.

ANSÖKAN
Har du vad som krävs? Skicka in din ansökan via vår hemsida omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Ansök och läs mer på www.academicwork.se

Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se.

SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.

INFORMATION OM FÖRETAGET
[Yara](Länk www.yara.com) har en resultatorienterad kultur som är baserad på våra fyra kärnvärden: Ambition, Förtroende, Ansvar och Samarbete. Dessa kärnvärden tar hänsyn till och främjar goda resultat och ett hög etik bland alla anställda - globalt och på alla nivåer i företaget. Företagets samlade kunskap utgör kärnan i vår verksamhet. Vi ställer höga krav på vårt beteende och vår efterlevnad, inte minst när det gäller hälsa, miljö, säkerhet och produktstyrning. Vi främjar en resultatorienterad kultur som är inriktad på att utveckla människor och vi uppmuntrar dialog. Chefer har en avgörande roll för att garantera att alla våra medarbetare kan prestera det bästa av sina förmågor , våra medarbetare har ansvar för sitt eget arbete liv och utveckling. Vi strävar efter att ge alla anställda möjlighet att nå sin fulla potential och att erbjuda långsiktiga möjligheter för personlig - och karriärutveckling. I gengäld förväntar vi oss att de ska vara intresserade av sin utveckling och att ta initiativ för att identifiera och agera på sina områden för personlig och professionell utveckling.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Tillsvidare 8-17
  • Publicerat: 1 juli 2014

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


19 april 2024

Produktionsledare

Produktionsledare

16 april 2024