OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Dorra Sweden AB arbetar främst med import och export. VI organiserar även internationella mässor. Just nu söker Dorra Sweden AB en administrativ assistent.
Arbetsuppgifter:
Administrativa assistenten ansvarar för kontorets administration, rapportera inkommande fakturor samt annan dokumenthantering. Du kommer även att assistera kontoret för att bygga upp nya administrativa rutiner.
Administrativa assistenten ska:
- Allt inom kontoret förekommande dokumenthantering, arkivering, import och export bokning
- Hantera och hålla reda på kalendrar och viktiga datum (månadsrapportering av bokföring, betalningar mm)
- Koordinera de projekt som företaget arbetar med - t.ex. boka möten, hålla reda på kalendrar
- Lättare ekonomiuppgifter, såsom löne- samt fakturahantering
- Ansvara för att ta emot utländska besökare och då vara behjälplig med att ordna med boende, resor etc
- Korrekturläsa våra översättningar, annonser
- Ta emot kontorets samtal
- Hantera kundregister
Erfarenhet:
- Klara av högt tempo och kunna hantera flera uppgifter
- Flytande i svenska och Arabiska
- Kan arbeta självständigt
- Goda kunskaper i MS och powerpoint
Om du gillar utmaningar så är detta något för för dig!
Skicka in ditt CV och personligt brev till nicole@befirm.se med referens: Dorra Admin.
Om du har tillträde till Nystartsjobb + särskilts anställning (har inte jobbat på mer än 6 månader), var god och nämn detta i e-mailet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Verkställande chef Nadeem Kiswani
042141610
0700 129 147