Arbeta som ekonomiassistent hos Experis

Arbeta som ekonomiassistent hos Experis

Arbetsbeskrivning

Vi på Experis Finance i Östergötland söker dig som är flink i fingrarna och inte räds att lösa problem. Du är administrationens detektiv och drivs av att komma till rätta med siffror och struktur. Vi ger dig en trygg konsultanställning och en rolig vardag. Varmt välkommen med din ansökan!

Är du intresserad av ett givande jobb som ekonomiassistent?

Genom vårt nätverk får du möjlighet till en utvecklande karriär på attraktiva företag. Siemens, Saab, Veoneer och Svenska Staten är några av de kunder som vi har förtroende att samarbeta med.

I detta uppdrag kommer du att arbeta hos en stabil, välkänd kund i Linköping. Och just detta uppdrag som ekonomiassistent innebär inte ett klassiskt arbete med leverantörsreskontra och att stötta upp i ekonomiprocessen. Nej, i det här uppdraget kommer du att arbeta med felsökning av bland annat tidsfiler och annan data som har hamnat snett från ordinarie process. Det är därför viktigt att du effektivt kan analysera och hantera stora mängder data samtidigt som du kan skifta mellan ett detalj- och ett helikopterperspektiv. Din problemlösningsförmåga kommer att sättas på prov!

Vem är du?

För att passa in och trivas i konsultrollen är du positiv, flexibel och nyfiken på nya erfarenheter. Som person är du analytisk, operativ och proaktiv samt lyhörd för våra kunders behov. För detta uppdrag lägger vi särskild vikt vid noggrannhet och effektivitet.

Kvalifikationer:

Vi söker dig med goda systemkunskaper och gedigen, dokumenterad erfarenhet av att hantera data. Du är den kvalificerade administratören med ordningssinne och eventuell med en grundutbildning inom ekonomi eller lön. Du är flytande i svenska, har goda kunskaper i engelska och trivs bra med att arbeta i Excel och nya system. Vi förutsätter att du har erfarenhet av ett eller flera olika affärssystem.

Registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen kan komma att genomföras.

Hoppas att du känner att det är dig vi söker!

Om Experis

Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har koll på just dina mål och vilka kompetenser du vill utveckla. På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Experis är ett värderingsstyrt företag med våra konsulters karriär i fokus, och med ett långsiktigt engagemang för att skapa en balans mellan arbetsliv och privatliv.

Ansökan

Ansök genom att registrera ditt CV via länken på den här sidan. Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor gällande uppdraget eller anställningen är du välkommen att maila tina.linner@se.experis.com eller ringa på tel 013-35 55 16. Tekniska problem överlåter vi dock till vår support.

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 mars 2020
  • Ansök senast: 23 april 2020

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024