Arbeta som teknisk support på deltid

Arbeta som teknisk support på deltid

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vill du komma till en centralt belägen arbetsplats med tilltalande lokaler, i en arbetsgrupp med mångfald och framåtanda? Har du dessutom en bakgrund inom antingen kundservice, fastighet eller teknik och är redo för nästa steg? Då har vi ett uppdrag till dig. Just nu söker vi nämligen en teknisk kundkoordinator på deltid till Göteborg Energi.
På denna enhet inom kundservice kommer du att arbeta som teknisk kundkoordinator. Här är arbetsuppgifterna blandade och vi mottar alla slags ärenden inom teknisk support. I arbetsuppgifterna ingår bland annat:

• ta emot och hantera felanmälan
• felavhjälpning
• tidsbokningar
• teknisk support inom våra olika produktområden

Rollen ansvarar för att generellt kunna svara på frågor om företagets produkter/tjänster i både telefon och interna ärendehanteringssystem. Detta innebär att du kommer att handha/lösa och ansvara för kundärenden i syfte att säkerställa och höja kundnöjdheten.

Vem är du?
För att lyckas i tjänsten krävs ingen teknisk bakgrund. Vi har kompetensen och kommer ge dig en lång introduktion. Vad du däremot behöver vara är nyfiken! Hos oss på teknisk support kommer du att få lära dig alla möjliga spännande saker inom såväl kundhantering som elnät. Då tjänsten är på deltid ser vi att du är flexibel då behov kan uppstå med kort varsel.

Vi söker dig som…

• Har en sysselsättning på över 50%
• fungerar väl tillsammans med andra
• Är bekväm med att ta initiativ, improvisera och prioritera
• Har ett naturligt kundfokus och vill slutföra dina ärenden med en nöjd kund som resultat
• har en treårig gymnasieutbildning eller motsvarande

Meriterande är om du…

• Tidigare har arbetat med kundhantering, tex teknisk support, kundservice eller annat serviceyrke med högt kundfokus

Utöver detta krävs det att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska samt en mycket god vana att arbeta vid datorn och i olika datasystem. Behärskar du dessutom ett tredje språk utöver svenska och engelska är det meriterande

Arbetstider kan variera, öppettider är 24h året om. Treskift är aktuellt för denna tjänst, och beredskap kan förekomma.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 februari 2024
  • Ansök senast: 3 mars 2024

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024