OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du flera års erfarenhet av anläggningsarbete och är redo för nästa steg i karriären? Tycker du dessutom om att motivera, engagera och leda en grupp? Perfekt, då är det dig vi söker!
Dina arbetsuppgifter
I den här tjänsten kommer du att leda och kvalitetssäkra det dagliga arbetet samt delta i det praktiska arbetet med teamet. Det är en stor variation på uppdrag och det kan vara allt från små till stora projekt som exempelvis plattsättning, plantering och VA-arbeten. I rollen som lagbas kommer du att samordna och leda personal, oftast en grupp om ca fem personer. Genom kontinuerlig dialog med kunden och kollegor säkerställer du att arbetet håller hög standard och utförs enligt plan och förväntningar. Det ingår även administrativa arbetsuppgifter i tjänsten så som planering, dokumentation, slutbesiktning och beställning av material.
Om företaget
Vår kund utför uppdrag åt fastighetsbolag, byggföretag, lekutrustningsföretag, privatpersoner samt kommuner. Företaget grundades 2004 och med hjälp av goda värderingar har dom sedan dess vuxit och etablerat sig som en kvalitetspartner bland sina kunder och övriga samarbetspartners. Dom är idag ett 30-tal medarbetare med rätt kompetens och engagemang för alla projekt. Företaget är ett härligt gäng med killar och tjejer som ger mycket energi till dig som kollega.
Din profil
För den här tjänsten söker vi dig som har flera års erfarenhet av anläggningsarbete, specielt VA-arbeten och finplanering. Du är självgående, noggrann och duktig på ritningsläsning som gör att du upptäcker eventuella hinder och lösningar därefter. Vidare ser vi att du är van att leda en grupp och har en god kommunikativ förmåga. I den här tjänsten kommer du att ha tät kontakt med andra på kontoret samt kunder vilket gör att vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Skallkrav:
• 5 års arbetserfarenhet inom området
• Körkort
• Svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande:
• Relevant utbildning, kopplat till tjänsten
• Arbete på väg
• Heta arbeten
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start: Enligt överenskommelse
Ort: Örebro
Arbetstider: Måndag-torsdag 06,30-16,00 fredag 06,30-13,00, kan komma att variera
Stämmer den beskriva profilen ovan in på dig? Perfekt, då ser vi fram emot din ansökan. Skicka in den redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996