Arbetsledare Arena

Arbetsledare Arena

Arbetsbeskrivning

Vi erbjuder arbetsplatsservice i världsklass som stärker helhetsupplevelsen av din verksamhet. Vi gör det genom våra tjänsteområden facility management, lokalvård, bemanning, kontorsmaterial, växtinredning, mat & dryck. Vi skapar en lösning som passar din verksamhet lokalt eller samordnat i hela landet. Inspira har funnits sedan 1984, omsätter 500 mkr och sysselsätter 1400 medarbetare. Vi verkar utifrån vår värdegrund som bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse.

VI ERBJUDER DIG

En rolig och utvecklande roll i ett expansivt och framgångsrikt företag med engagerade kollegor – där du är vår viktigaste resurs! Du erbjuds ett aktivt och omväxlande arbete med stort eget ansvar. Bra villkor enligt kollektivavtal, utbildning anpassad till dig och dina arbetsuppgifter. Vår värdegrund beskriver vad vi står Kundnöjdhet, Medarbetarnöjdhet, Hållbarhet och Förnyelse. 

BESKRIVNING AV TJÄNSTEN

Inspira växer och vi söker nu dig som vill arbeta som arbetsledare, en roll som är både intensiv och utmanande! Hos oss utgör du en viktig nyckelfunktion och vi söker därför dig som trivs som spindeln i nätet under stora event, har erfarenhet från en samverkande roll och trivs med både operativt och administrativt arbete. Rollen som arbetsledare innebär både kund- som personalansvar och för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter!

Som arbetsledare på Friends Arena, en av Sveriges största arenor driver du ditt eget område med kunder och personal. Vilket innebär att du är mycket ute på fältet och säkerställer kvalitet och arbetssätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är arbetsledning av din personal, upprätta fungerande städscheman, rekrytera och introducera ny personal, ansvara för löpande bemanning och upprätta löneunderlag. Du är kontakten gentemot kund och ansvarar för, beställning av material, kvalitetsuppföljning och kontroller. Du har eget budgetansvar för ditt område.

DIN PROFIL

För att trivas i rollen tror vi att du är noggrann, positiv, van att ta eget ansvar och en duktig ledare som entusiasmerar din personal. Om du utöver detta är en flexibel problemlösare som trivs i en mångkulturell arbetsgrupp då är du rätt person för oss. Vi söker dig som är med lätthet kan växla mellan strukturerat, självständigt arbete och samarbete i team. Du har förmågan att skapa goda relationer då du dagligen kommer att hantera många kontakter med såväl kunder, leverantörer som medarbetare.

Krav:

Erfarenhet av större uppdrag/event inom städbranschen.

Mycket god svenska i tal och skrift.

Erfarenhet av kundkontakt

B-körkort är ett krav då resor förekommer i tjänsten. En fördel kan vara att vara bosatt på norra sidan av Stockholm eftersom de ofta är arbete under helg, natt och sen kväll. 

Följande egenskaper och kunskaper är meriterande: 

• Goda ledaregenskaper och erfarenhet från att leda och utveckla personal
• Erfarenhet och kunskap av arbetsplatstjänster så som reception, vaktmästeri och lokalvård
• Är servicemedveten och trivs med att hantera många kontakter
• Har vana från administrativt arbete och god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift
• Erfarenhet från eventstädning
• Erfarenhet projektledning
• Engelska kunskaper i framför allt tal


Tycker du att uppdraget låter spännande och anser att du är rätt person för uppdraget så är du varmt välkommen med din ansökan. Urval kommer att ske löpande varav tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Har du frågor är du välkommen att kontakta finn.zettersten@inspira.se

 

Bifoga CV, personligt brev och spela gärna in en kort videopresentation av dig själv.

Varmt välkommen med din ansökan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Rigmor Öhman

HR-support Rigmor Öhman

Josefine Sundström

HR-chef Anna-Karin Berts
08-505 537 18
Driftområdeschef Gunilla Wellerfors

HR Anna-Karin Berts

Regionchef Nord Björn Jönsson

Personalchef Aira Tapper

Operativ Chef Per Karlsson

Personalchef Aira Tapper

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inspira AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2020
  • Ansök senast: 1 mars 2020

Besöksadress

Hangövägen 19
None

Postadress

Hangövägen 19
Stockholm, 11541

Liknande jobb


16 maj 2024

Städchef

Städchef

13 februari 2024

Biträdande enhetschef städenheten

Biträdande enhetschef städenheten

6 februari 2024

Vi söker städansvarig

Vi söker städansvarig

6 december 2023