OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi behöver en arbetsplatskontorist som kan serva våra projektledare med administrativt arbete. Arbetet omfattar bla Protokollföring samt iordningställande inför möten. Leverantörsreskontra. Avstämningar och olika ekonomiska sammanställningar. Sammanställning lönerapporter. Bevakning/uppföljning fakturareklamationer. Div korrespondens/utskrifter. Inköp material/arbetskläder/kontorsmaterial. Allmän skötsel av kontoret. Lättare support vid problem med dataprogram Den person vi söker skall helst ha. Erfarenhet av något affärssystem. Grundläggande bokföringskunskaper. Hyfsat goda datakunskaper i Officepaketet. Gärna erfarenhet från byggbranschen. Siffersinne. Körkort. Personliga egenskaper. Gilla att arbeta i manligt miljö Skinn på näsan - våga säga ifrån. Ha naturlig auktoritet Hjälpsam - tycka om att fixa - även udda grejor. Självgående. Tycka om och klara att jobba ensam vid många tillfällen.