Ärendehanterare / support till Banqsoft

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en ärendehanterare / support till Banqsoft i Stockholm med inriktning på finans. Läs mer nedan!

Vill du jobba med administration, support och samtidigt ha en övergripande koll på de ärenden kunden behöver hjälp med? Vill du jobba på ett internationellt bolag i en spännande bransch? Som ärendehanterare / support på Banqsoft får du en central roll där du ser att kunden får den rätta och bästa möjliga service. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

På Banqsoft får du jobba på ett företag som erbjuder branschens bästa finansiella lösningar inom bank och finans. Här får du chansen att öka dina kunskaper om finansiella lösningar samtidigt som du breddar ditt nätverk. Du kommer jobba i ett team med härliga kollegor i ljusa lokaler på Wallingatan 2 i centrala Stockholm. 

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I denna roll kommer du att arbeta i ärendehanteringssystemet ServiceNow där du kommer:

• Förvaltning och underhåll av ServiceNow
• Gå igenom inkomna ärenden
• Bedöma och kvalitetssäkra ärenden för att skicka de vidare till rätt avdelning i organisationen
• Uppdatera status kring ärenden till kunder
• Hjälpa kunder med enklare korrigeringar

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är ett konsultuppdrag som är kommer att pågå 4-6 månader med möjlighet till förlängning. Start är tänkt omgående. Du kommer att ingå i ett team där man arbetar självständigt men även där man stöttar varandra och för att hålla deadlines.

VEM ÄR DU?

Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter från något serviceyrke, exempelvis kundtjänst/ordermottagare/servicedesk, eller tidigare har jobbat på bank. Du kan arbeta självständigt och systematiskt då du är ensam på denna position. Du är serviceminded och kommunikativ i din kontakt med kunder. Då Banqsoft är ett internationellt företag och har internationella kunder ser vi att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Kan du även förstå norska är det ett plus. Du gillar att länka logiskt och är systemvan då systemet ServiceNow är ditt främsta verktyg. Har du tidigare erfarenhet av detta system är det meriterande. 

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 18 januari 2019

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

24 april 2024