Ärendestyrare till Vattenfall i Uppsala

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av ett utmanande arbete som innebär mycket ansvar och ställer höga krav på noggrannhet, struktur och serviceanda? För vår kund Vattenfalls räkning söker vi nu en strukturerad och serviceminded ärendestyrare. Du kommer att jobba i ett ärendehanteringssystem, där du administrerar och schemalägger uppdrag till tekniker i varierande geografiska områden. För detta har du dator och telefon till hjälpmedel.

Dina arbetsuppgifter kommer exempelvis att vara:
- Ta emot ärendefel och registrera i tillhörande affärssystem
- Hantera administration rörande generell ärendehantering
- Hantera olika kontakter - med bland annat projektledare och tekniker

Arbetets omfattning:
Heltid
Uppdraget startar så snart som möjligt och pågår t.o.m. 2017-11-14, med möjlighet till förlängning.


Kundföretaget
Vår kund är Vattenfall som är en av Europas största elproducenter och levererar el, värme och gas till 15,5 miljoner privat-och företagskunder i Sverige, Danmark, Finland, Holland, Tyskland och Storbritannien. Totalt omfattar koncernen 30 181 anställda.

Din profil
Vi ser att du som söker har en avslutad gymnasieexamen, har arbetat med administrativa uppgifter tidigare och trivs att ha struktur och ordning runt dig.
Det är viktigt att du har en god formuleringsförmåga både i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av kundtjänst och har kunskap inom SAP eller annan typ av ärendesystem.

Personliga egenskaper
För att trivas på företaget tror vi att du är noggran och serviceminded. Du har bra struktur i dina arbetsuppgifter, är lösningsorienterad och duktig på administration.

Ansökan: Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Emma Henriksen på emma.henriksen@magna.se.


Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Henriksen

Louisa Björklund

Frida Bergman

Marcus Nilsson

Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy

Johanna Lindholm

Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MAGNA AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 13 mars 2017

Besöksadress

Industrigatan 4A, Stockholm
None

Postadress

Industrigatan 4A
Stockholm, 11246

Liknande jobb


3 maj 2024

Administratör

Administratör

3 maj 2024