OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Assistance Coordinator till vår larmcentral i Stockholm
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är
Arbetet som handläggare på SOS International ABs larmcentral i Stockholm innebär att per telefon hjälpa människor som råkat ut för olika typer av akuta försäkringsskador. De allra flesta samtal gäller oförutsedda driftstopp under resa med bil i både Sverige och utlandet men vi hanterar också hemskador så som brand- och vattenskador.
Din profil
Du har erfarenhet från serviceyrken över telefon sedan tidigare.
Du är även någon som gillar att bli målstyrd för att på så sätt utvecklas vidare i din arbetsroll.
Du är också en person som har en stor social förmåga med en mogenhet som gör att du kan hantera olika sorters människor på ett otvunget sätt. Att ta ansvar över ditt arbete är något du ser som en självklarhet och du har struktur för att kunna hantera flera saker samtidigt.
Då vi har telefon och dator som arbetsredskap så är det ett måste att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och övriga språkkunskaper är bara meriterande.
Intresserad?
Skicka din ansökan samt ett personligt brev via länken nedan.
Har du det vi letar efter så kommer vi ge dig det du behöver för att lyckas i den här rollen, men vi kommer kräva mycket tillbaka. Det är mycket att lära och du kommer behöva kämpa, men gör du det så kommer det här vara det roligaste och bästa arbete du haft. Då våra öppettider är dygnet runt alla dagar om året är ditt schema anpassat för detta.
Vi erbjuder Dig ett fartfyllt, spännande arbete i en ung miljö med mycket bra stämning och gemenskap!
Tillträde: 11/11 2013.
Sista ansökningsdag: 1/10 2013.
Har du frågor om tjänsten kan du kontakta Linda Nordh,
08-625 44 00 - telefontid måndagar och onsdagar 09.00-10.00,
Kontaktpersoner på detta företaget
Teamleader Maxmiliam Wutting
+46 72 14 15 513