Assisten till Hyresavdelningen

Arbetsbeskrivning

Jungheinrich Svenska AB ingår i den tyska Jungheinrich- gruppen, en av de ledande på marknaden inom materialhantering med totalt 10 000 anställda och en omsättning på 20 miljarder kronor.Tillverkningen omfattar bl a elektriska truckar och motortruckar.I Sverige är vi ett försäljningsbolag med ca 100 medarbetare och en omsättning på ca 300 miljoner kronor.Vi är certifierade enligt ISO 9001.För mer info, se www.jungheinrich.se Till vårt huvudkontor i Malmö söker vi nu: Assistent till hyresavdelningen Arbetsuppgifter: - ansvara för vår hyrflotta och dess administration tillsammans med ytterligare en assistent -ta emot förfrågningar från våra säljare och kunder -skriva hyreskontrakt och fakturera -ha daglig kontakt med verkstan för att säkerställa beredskapen av hyrtruckar - Boka transporter För tjänsten gäller: - noggrann och strukturerad - serviceinriktad och flexibel - stresstålig - behärska engelska i tal och skrift Kunskaper i tyska eller SAP R3 ser vi som meriterande Vi erbjuder ett fritt och stimulerande arbete i ett spännande och expansivt företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Marcus Rasmusson
040-6904649
Patric Göransson
0702260967
Martin Bläckberg
031-895 436
Regional servicechef Alexander Gleisner
070-5900195
Regional Servicechef Alexander Gleisner
0705900195
Christoffer Koldeus
0702259153
Fredrik Jönsson
0705890221
Backoffice Sales Manager Sandra Sofinet
040 6904653 0725 890149

Sammanfattning

Besöksadress

Starrvägen 16
None

Postadress

None
Arlöv, 23261

Liknande jobb


Kontorsassistent på Lyckan

Kontorsassistent på Lyckan

13 maj 2024

Kontorist och säljare!

12 maj 2024

Management Trainee

24 april 2024

Kontorsassistent på Lyckan

Kontorsassistent på Lyckan

6 maj 2024