Assistent

Arbetsbeskrivning

I vår kommun finns en livskvalitet utöver det vanliga. Vårt världsarv Höga Kusten inspirerar dig som gillar en dramatisk natur med många upplevelser och stor frihetskänsla. Kramfors är en trygg småstad med bra service som gör din vardag enkel. När du ska resa finns tåg och flyg nära tillhands och tar dig snabbt både mot norr och söder.



ARBETSUPPGIFTER
Administrativt stöd till hela förvaltningen vilket innebär att du kan få jobba med bl.a. fakturering, expediering av handlingar och arkivering.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har minst gymnasiekompetens. Vi ser att du har erfarenhet av liknande arbete, främst från någon myndighet. Du har goda datakunskaper, lätt för att samarbeta och du är serviceinriktad. Ditt arbetssätt är strukturerat, du kan arbeta självständigt, ta egna initiativ och du har lätt för att lära.



ÖVRIGT
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Kramfors kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat.

Ange referensnummer och löneanspråk i ansökan. Referenser lämnas däremot vid begäran.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med säljare av rekryteringstjänster.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Siv Sundström
0612-80370
Märith Löfgren
0612-80375
Förvaltningschef Siv Sundström
0612-80370
Miljöinspektör Märith Löfgren
0612-80375
Assistent Ingrid Bergman
0612-803 73
Byggnadsinspektör Nazdar Hussein
0612-80355

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kramfors kommun, Miljö- & byggförvaltningen
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt avtal.
  • Heltid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: Tidsbegränsad anställning till 2016-12-31, med snarast möjlig tillsättning. .
  • Publicerat: 10 juni 2016

Besöksadress

87280 Kramfors
None

Postadress

None
Kramfors, 87280

Liknande jobb


31 maj 2024