OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss... Logent AB är genom Almega ett auktoriserat bemannings och konsultföretag inom logistikbranschen. Vi är specialiserade på entreprenadslösningar men utvecklar och erbjuder även andra kostnadseffektiva och högkvalitativa bemanningstjänster. Vi är ISO certifierade enligt ISO9001 och ISO14001 och blev under 2008 och 2009 utsedda till Gasellföretag av Dagens Industri. Logent AB är i en expansiv fas och söker nya medarbetare. Logent AB arbetar för en jämställd arbetsmiljö så ser vi gärna sökande från båda könen. Arbetsuppgifter: Som assistent så kommer du att hjälpa vår konsultchef med grovgallring, intervjuer och andra administrativa uppgifter inom personalområdet. Du kommer även vara delaktig i bemanningen hos några kunder vilket kräver att du är tillgänglig på telefon även kvällstid. Kravprofil: Din roll kommer att vara supportativ och det är viktigt att du är noggrann, stresstålig och initiativtagande. Vi ser också att du har goda datakunskaper, är utåtriktad och har god kommunikativ förmåga. För tjänsten som assistent är det önskvärt att du just nu är utbildad inom personalområdet på högskola eller universitet, alternativt dokumenterad erfarenhet av administrativt personalarbete. Vill du ta chansen att vidga dina kunskaper inom en spännande bransch? Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Consultant Manager Sandra Rye
Consultant Manager Lena Lundholm
08-41003161
Cecilia Staaf
Consultant Manager Sandra Rye
Platschef Sandra Rye
Cecilia Staaf