Assistent, hjälpmedelseservice

Arbetsbeskrivning

Du har stora möjligheter till ett rikare liv i Värmland. Som ny medarbetare hos oss har du ett utmanande och utvecklande arbete att se fram emot. Du har också Värmlands alla rikedomar runt hörnet: natur, kultur och en bra livsmiljö. Dessutom blir vi rikare på kunskap, engagemang och kompetens. Tack vare dig. Landstinget i Värmland arbetar med hälso- och sjukvård samt tandvård. ARBETSUPPGIFTER Hjälpmedelsservice är en specialistenhet för hjälpmedel för funktionshindrade med främst rörelse- och/eller kommunikationshinder. Enheten ingår i Länsverksamheten Hälsa, Habilitering och Rehabilitering (HHR). Uppdragsgivare till Hjälpmedelsservice är enheter inom Landstinget i Värmland och länets kommuner. I serviceutbudet ingår bl.a. inköp, lagerhållning, distribution, sortimentsval och allmän rådgivning. Även information/utbildning, utprovning, tekniskt underhåll och anpassning av personliga hjälpmedel ingår i vårt uppdrag. I tjänsten som assistent på Hjälpmedelsservice ingår främst arbete med våra leverantörsfakturor. Ingår även att ansvara för vår hemsida telefonpassning, posthantering, resebokningar, ansvara för att uppdatera gemensamma listor, protokollskrivning vid diverse möten samt sedvanliga administrativa arbetsuppgifter. Vikariat 1 år med eventuell förlängning KVALIFIKATIONER Gymnasieekonom eller motsvarande. Du ska ha goda kunskaper inom Officepaketet och gott allmänt IT-kunnande. Det är meriterande om du har kunskaper i Raindance samt EPI server.

Kontaktpersoner på detta företaget

Roger Almén, verksamhetschef
054-61 71 81
Niklas Andersson, driftansvarig
054-61 71 45
Ingela Svensson, verksamhetsutvecklare
054-61 71 58

Sammanfattning

Besöksadress

65005 Karlstad
None

Postadress

Box 5081, Landstinget i Värmland
Karlstad, 65005

Liknande jobb


Administratör till myndighetsutövning barn och unga

Administratör till myndighetsutövning barn och unga

24 maj 2024

24 maj 2024