Assistent (kontor och VD) på deltid

Arbetsbeskrivning

I rollen som Assistent arbetar du med allmänna kontorsgöromål på vårt nya kontor vid St. Eriksplan.

Till dina arbetsuppgifter hör uppdatering av avtalsregister och websidor, rapportering, posthantering och förtäring vid interna och externa möten. Du ansvarar även för bokning av resor samt utläggsräkningar.

Vidare är det viktigt att du har goda kunskaper i Officepaketet samt engelska. Du uttrycker dig väl både i skrift och tal och känner dig bekväm också med att dokumentera och strukturera. Du kommer att delta även i möten och protokollföra beslut.

Du kanske är student som vill kombinera dina studier med ett deltidsarbete eller av någon annan anledning föredrar att arbeta halvtid just nu. Flexibilitet avseende arbetstidens fördelning finns.

Urval och intervjuer sker löpande så skicka din ansökan snarast.

Kontaktpersoner på detta företaget

VD Maria Sandell
0733549607

Sammanfattning

  • Arbetsplats: GENERA NETWORKS AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Publicerat: 26 november 2013

Besöksadress

SEGELBÅTSVÄGEN 2
STOCKHOLM

Postadress

SEGELBÅTSVÄGEN 2
STOCKHOLM, 11264

Liknande jobb


VD-assistent

13 mars 2024

Executive Assistent till bolag i framkant!

Executive Assistent till bolag i framkant!

16 februari 2024