Assistent till advokatfirma

Assistent till advokatfirma

Arbetsbeskrivning

Personal Roslagen är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades år 2000 och har kontor i Norrtälje och Åkersberga. Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.

Vi söker nu en assistent till en mindre advokatfirma i centrala Stockholm. Du kommer att fungera som kontorets allt-i-allo och Facility Manager. Arbetsuppgifterna är bl.a. diverse administration, kopiering, posthantering, ha kontakt med leverantörer, bistå med hantering av kök/konferens, osv. Efter en viss tids uthyrning finns det goda möjligheter att bli anställd hos vår kund.

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person ser vi gärna att du är noggrann, ansvarsfull och har god samarbetsförmåga. Du är van med datorer och digitala miljöer och är van att arbeta med Officepaketet. Du är flexibel och tar till dig nya arbetsuppgifter med lätthet.

Vår kund finns i centrala Stockholm. Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför du bör sända in din ansökan snarast. Arbetsstart så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Karoline

Karoline Andersson

Mikaela

Hannele

Jennica

Stefan

Angelica

Stefan Palm

Angelica Hörnquist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Personal Roslagen
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2022
  • Ansök senast: 6 maj 2022

Besöksadress

Hantverkaregatan 18
None

Postadress

Hantverkaregatan 18
Norrtälje, 76130

Liknande jobb


Office manager till GarBo

Office manager till GarBo

31 maj 2024

Administratör- projektplanering och utveckling

Administratör- projektplanering och utveckling

29 maj 2024

23 maj 2024