Assistent till Vice President Sales and Service

Arbetsbeskrivning

Academic Work söker för kunds räkning en strukturerad och självständig assistent till regionschefen för en försäljningsavdelning. Vår kund är en av världens största tillverkare av utomhusprodukter och arbetsplatsen är belägen i Huskvarna.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult ute hos vår kund. Uppdraget är på sex månader med goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering om alla parter är nöjda med samarbetet.

Som konsult på Academic Work erbjuds du:
- Kollektivavtal: Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.

- Dedikerad konsultchef: Som anställd på Academic Work får du alltid en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefens uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

ARBETSUPPGIFTER
Som assistent till regionschefen kommer du att arbeta med varierande och allsidiga arbetsuppgifter som rör den dagliga driften på försäljningsavdelningen. Du kommer att fungera som koordinator och arbeta både administrativt och självständigt samt vara ett bollplank till regionschefen vid olika beslut.

Du kommer till exempel att
- vara en central medarbetare i försäljningsorganisationen.

- arbeta med uppföljning, rapportering och kalenderstyrning

- administrera utskick

- skapa presentationsunderlag.

Här har du ett unikt tillfälle till att vara med och påverka och forma ditt arbete från start! Vår kund är världsledande i sin bransch och kan erbjuda en spännande arbetsplats i en internationell miljö med goda utvecklingsmöjligheter.

VI SÖKER DIG SOM
har en för tjänsten relevant högskoleexamen, exempelvis inom industriell ekonomi eller international management. Du har arbetat med försäljning i någon form före eller under din studietid och är en van användare av Office-paketet, framförallt Powerpoint. Vidare behärskar du svenska i tal och skrift, men är också flytande i engelska.

Efterfrågade specifika kompetenser:
- Högskoleexamen inom exempelvis industriell ekonomi eller international management.

- Erfarenhet från försäljning.

- Van användare av Office-paketet, framförallt Powerpoint.

- Goda muntliga och skriftliga kunskaper i svenska.

- Flytande i engelska, både i tal och skrift.

Det är meriterande om du har kunskaper om eller erfarenhet av projektledning.

Vi söker dig som har höga ambitioner och som vill lite mer. Du sätter upp mål för dig själv och arbetar snabbt och effektivt, samtidigt som du behåller ett sinne för detaljer och god kvalitet. För att trivas i rollen tror vi vidare att du som söker är flexibel och trivs med att arbeta i en miljö där en dag inte är en annan lik. Du har god förmåga till att själv kunna planera din arbetsdag, samt att du är kommunikativ och har ett positivt och glatt humör.

Sök tjänsten via vår hemsida. Ditt personliga brev ska vara på engelska och det kan bli aktuellt med en kortare konversation på engelska under en framtida intervju. Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

START: Omgående.

UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: 6 månader med goda möjligheter till förlängning.

UPPSKATTAD ARBETSTID: 8-17 med möjlighet till flex.

PLATS: Huskvarna.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Kristina Hammarlund

Konsultchef Evelina Samuelsson

Rekryteringskonsult Helen Eriksson
0736-444186 013-244106
Evelina Samuelsson

Rekryteringskonsult Caroline Bruhammar

Rekryteringskonsult Cathrin Eklund Lövstedt
013-244109 0736-448506

Sammanfattning

Besöksadress

Drottninggatan 23
None

Postadress

Drottninggatan 23
LINKÖPING, 58225

Liknande jobb


22 april 2024