Assistent/administratör till dynamiskt bolag inom hemprodukter

Arbetsbeskrivning

Med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning är AMGA specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Nu söker vi dig som vill bli en del av ett modernt internationellt företag som är ledande inom produkter för hemmet för en funktionell och designrik vardag!

Arbetsbeskrivning

Som assistent/administratör får du en ansvarsfull roll i att hantera kontakter med såväl kunder, interna avdelningar och samarbetspartners. Du är spindeln i nätet där arbetet bland annat innebär administration och validering av ärenden från servicepartners, godkännande/avvisande av ansökningar, mailförfrågningar, fakturor samt inkommande samtal kopplat till olika affärsområden. Med tiden kommer du även få ansvara för ekonomiska uppgifter av olika slag.

En gedigen grundutbildning samt kontinuerlig vidareutbildning är en självklarhet för alla anställda.

Bakgrund

Du motiveras av att påverka och hjälpa såväl kunder som interna avdelningar i en dynamisk miljö. Vidare arbetar du kanske idag med service eller vill jobba inom det.

Vi söker dig som

- Är lyhörd och har ett positivt synsätt

- Är lösningsorienterad - Vill arbeta med "laget" före "jaget"

- Har gymnasiekompetens

- God kunskap i engelska och ett till nordiskt språk (svenska, danska, eller norska)

- Erfarenhet av SAP är meriterande men inget krav

Vi erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö där det är viktigt att vi ska trivas och veta att det finns goda utvecklingsmöjligheter. Avdelningen är ett trevligt och sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans och vill att du ska satsa på dem lika mycket som dem satsar på dig!

Vi erbjuder förmånliga ersättningar och foten in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter.

Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Utbildningen startar så snart tillsättningen är klar. Tjänsten tillträds snarast.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan nu!

Vid frågor om tjänsten kontakta Martin Edin 08-551 118 72

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 20 april 2015

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023