OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en Receptionist/Assistent till vår kund i Stockholm City.Tjänsten börjar som en uthyrning men blir på sikt en rekrytering. Tjänsten består av traditionella reception/växel uppgifter som att svara i telefon, ta hand om besökare, bud, posthantering men också andra administrativa uppgifter, som tex uppdatering av kundregister, dokumentation av korrespondens, avtalsskrivning samt viss analyshantering.Vi tror att du har flera års arbetslivserfarenhet, kanske från fondbolag eller advokatbyrå.I botten har du kanske någon högskola och/eller sekreterarskola. Du är en framåt och drivande person, har förmågan att få saker och ting gjort, är en mycket god administratör.Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift.Har goda kunskaper i engelska.Du har också goda datakunskaper. Dina personliga egenskaper är förstås allra viktigast.Vi ser gärna att du är en trevlig och social person som har tålamod, tycker om att hjälpa andra och har förmågan att lyssna till andra.Du är också noggrann och van att ta eget ansvar.