Assistent/receptionist till Acer

Arbetsbeskrivning

Sale Nordic Staffing Service AB


Acer söker en assistent till sitt kontor i Stockholm/Bromma.

Om kunden
Acer är en de världsledande leverantörerna inom datorer, projektorer och monitorer - för både konsumenter och professionella användare. Läs mer om företaget på www.acer.com.


Dina arbetsuppgifter
Din främsta arbetsuppgifter kommer att vara att ansvara för företagets reception bland annat med mottagning av besök, se till angränsande konferensrum, demoytor etc. Du kommer också att arbeta med att:

- Ta emot och skicka produkter, ansvara för demoförråd och flödet av produkter till andra länder.
- Projektleda, organisera och hålla i t ex pressmöten, interna möten och kick-offer och liknande evenemang.
- Ansvara för beställning av kontorsmaterial och inventarier.
- Uppdatera intranet och andra kontaktytor, introducera t ex nyanställda i företagets praktiska rutiner.
- Assistera vid beställning av resor och möten.
- Du kommer även att vara ekonomiavdelningen behjälplig med allmänna ekonomiuppgifter.

Det vill säga: vara den proaktiva och entuastiska spindeln i nätet!

Din bakgrund
Du bör ha minst 3 års erfarenhet av administrativt arbete i t ex reception eller motsvarande.
Goda kunskaper i Office-paketet
Du ska kunna kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift samt ha bra kunskaper i engelska.

Personliga egenskaper:
• God samarbetsförmåga och vana att arbeta med flera kontaktytor både internt och externt
• Strukturerad med förmåga att ta egna initiativ
• Trivs att jobba i ett högt tempo i en internationell miljö

Övrigt
Välkommen med din ansökan via vårt webbformulär om du finner uppdraget intressant. Urval och intervjuer sker löpande så vi tar gärna emot din ansökan snarast. Vid frågor går det bra att ta kontakt med Ann Bodin på ann.bodin@salenordic.com

Om du har frågor om tjänsten kontaktar du mig med fördel via mail (ann.bodin@salenordic.com), då det kan vara svåra att nå mig per telefon. Vi räknar med att tillsätta tjänsten i augustii. Sista ansökningsdag är måndagen den 15 juli 2013.

I det här uppdraget blir du anställd av Sale Nordic Sverige AB som tillsvidareanställd konsult. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Vi arbetar aktivt för att du ska vara nöjd i ditt uppdrag och känna att du utvecklas.

Sale Nordic tillhandahåller:
Månadslön
Semester i förskott
Bra försäkringar och förmåner
Friskvårdsbidrag
Utbildningar inom sälj och marknadsföring





Sale Nordic
Sale Nordic är Nordens ledande expert inom rådgivning, bemanning och genomförande av säljdrivande aktiviteter. Vi arbetar med över hundra aktiva kunder i alla fyra nordiska länder. Många av dem utgör några av världens starkaste varumärken. Vi sysselsätter över sexhundra konsulter i kortare eller längre sälj- och marknadsuppdrag. Vi genomför varje år hundratals lyckade rekryteringar för våra kunders räkning. Vi är således en stor nordisk aktör inom vår profession, men vi arbetar alltid lokalt. Nära våra kunder, konsulter och kandidater. Detta via våra lokala kontor i Stockholm, Göteborg, Köpenhamn, Oslo och Helsingfors.

Besök gärna www.salenordic.com för mer information.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ann Bodin

Alexander Lundberg

Katarina Crohns

Johan Hallberg

Christofer Landerby

Jenny Lindgren

Thomas Runsten
08-54675500
Thomas Runsten

Jenny Lindgren

Johan Hallberg

Sammanfattning

Postadress

Gårdsfogdevägen 4
Stockholm, 16866

Liknande jobb


ADMINISTRATÖR

ADMINISTRATÖR

22 april 2024

19 april 2024

22 april 2024

22 april 2024