OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SEK Financial Advisors AB växer varför vi behöver anställa en Assistent/sekreterare. Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet, mycket god kompetens inom Officepaketet (MS Excel, Powerpoint och Word) och behärskar det engelska språket i både tal och skrift. Som person skall du vara självgående med handlingskraft, ha god kommunikativ förmåga och social kompetens, vara flexibel och kreativ samt tycka om att arbeta tillsammans i en grupp.
Verksamhetsbeskrivning
Den huvudsakliga verksamheten är att finansiera svensk export.
Arbetsuppgifter
Hjälpa till i projektarbete med bla korrekturläsning, översättningar av rapporter och presentationer, strukturera upp och fila analysmaterial, rapporter m.m.
Hjälpa till i marknadsföringsarbetet med bla presentationer, hemsidan m.m,
Arbeta med researcharbete, exvis potentiella kunder, omvärldsbevakning, m.m
Hjälpa till med rekryterings- och anställningsprocessen
Hålla i utbildningspaketet till personalen
Administrera interna- och externa konferenser
Resebokning samt sköta reseräkningar
Vara kontaktperson mot Admin, Ekonomi och IT.
Hjälpa till med resultatuppföljningsrapporterna
Hjälpa till vid framtagande av styrelsematerial och arragera styrelsemöten.