OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SEK Finacial Advisors AB är en rådgivningsverksamhet som ägs till 100% av AB Svensk Exportkredit (SEK). Vår verksamhet växer, varför vi behöver anställa en Assistent/Sekreterare. Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet, mycket god kompetens inom Officepaketet (MS Excel, PowerPoint och Word) och behärskar engelska språket i både tal och skrift. Som person ska du vara självgående med handlingskraft, ha god kommunikativ förmåga och social kompetens, vara flexibel och kreativ samt tycka om att arbeta tillsammans i en grupp.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att:
" Hjälpa till i projektarbetet med bla korrekturläsning och översättningar av rapporter och presentationer
" Hjälpa till med att strukturera upp och fila analysmaterial, rapporter, mm
" Hjälpa till i marknadsföringsarbetet med bla presentationer, hemsidan, mm
" Arbeta med researcharbete, exvis potentiella kunder, omvärldsbevakning, mm
" Hjälpa till med rekryterings- och anställningsprocessen
" Hålla i utbildningspaketet till personalen
" Administrera interna- och externa konferenser
" Resebokning samt sköta reseräkningar
" Vara kontaktperson mot Admin, Ekonomi och IT
" Hjälpa till med resultatuppföljningsrapporterna
" Hjälpa till vid framtagande av styrelsematerial och arrangera styrelsemöten