Aveny Ögonklinik söker receptionist/vårdadministratör

Aveny Ögonklinik söker receptionist/vårdadministratör

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en receptionist/Vårdadministratör till vår huvudklinik i Göteborg. Vi söker dig som är vård-administratör/-koordinator eller liknande yrkeskategori, gärna med några års yrkeserfarenhet. Tidigare arbete som medicisk sekreterare kan vara meriterande.
Du har god datorvana, god vana vid patientjournalhantering samt goda kunskaper inom hantering av administrativa dataprogram.
Vi ser att du är strukturerad, stresstålig, flexibel och kan arbeta självständigt, men även som en del i ett team. Du kan lägga upp dina arbetsdagar på ett effektivt sätt. Du är utåtriktad och har en god och proffesionell patientkontakt, och även en god relation till dina kollegor. Tjänsten innefattar varierande administrativa uppgifter såsom telefonkontakt med patienter, leverantörer, samarbetspartners och privata försäkringsbolag. Även hantering av remisser och annan sekretessbelagd dokumentation, tidsbokningar samt receptionsarbete och kassaarbete.
Vi söker dig som bor i Göteborg med omnejd och har erfarenhet av att arbeta med service och kundbemötande. Som ansiktet utåt för kliniken söker vi en person som är glad, positiv, tillmötesgående och som alltid har ett leende på läpparna.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Aveny Ögonklinik AB GÖTEBORG
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 mars 2024
  • Ansök senast: 19 mars 2024

Postadress

Kungsportsavenyen 33
GÖTEBORG, 41136

Liknande jobb