Avtalsadministratör till Cygate sökes omgående

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Cygate är en del av Telia och är ett svenskt IT-företag med styrka och flexibilitet och erbjuder lokalproducerade och skräddarsydda IT-tjänster med både bredd och spets på Sveriges största nät, detta för att hjälpa sina kunder att förverkliga deras idéer. Cygate arbetar nära sina kunder och skapar lösningar åt bland annat banker, detaljhandelsföretag, kommuner, landsting, media, statliga bolag och myndigheter samt tillverkningsföretag. Med 750 medarbetare på 21 orter i Sverige så gör Cygate detta möjligt.

Just nu så söker man en avtalsadministratör till teamet som idag består av 9 engagerade personer. Cygates huvudkontor och tjänstens placering ligger i Solna med mycket goda kommunikationer.

Det är initialt ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera. Som konsult hos oss har du fast månadslön innevarande månad, friskvårdsbidrag samt betald semester. Uppdraget påbörjas så snart som möjligt och beräknas pågå löpande med möjlighet till anställning hos kund.

Arbetsuppgifter:
Som avtalsadministratör i Front Desk registrerar du serviceorder, tecknar support emot leverantörer, tar emot och hanterar ärenden gällande nya serviceavtal. Du registrerar sedan avtalen, hanterar eventuella tillägg och uppsägningar, bakåttecknar service gentemot partners, svarar på fakturafrågor och avtalsfrågor samt initierar fakturering.

Din bakgrund:
Meriterande är att du arbetat med någon form av avtals-/kontrakts-/licens-administration tidigare. Då du kommer att arbeta nära kunder och leverantörer är det viktigt att du kan kommunicera på både svenska och engelska i tal och skrift. Du bör ha god vana av att arbeta i Officepaketet, främst Excel samt större affärssystem ses som meriterande.

Som person ska du kunna arbeta självständigt, våga ta egna beslut men ändå vara en teamplayer som även bidrar till förbättringar i arbetsprocesserna. Vana från att hantera många arbetsmoment parallellt och komplexa avtal krävs för denna tjänst samt att du har ett logiskt och strukturerat arbetstänk.


Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 3 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 7 november 2018

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Områdesansvarig till Feriejobb

Områdesansvarig till Feriejobb

19 april 2024