Avtalsadministratör till Release Finans

Avtalsadministratör till Release Finans

Arbetsbeskrivning

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs mer på www.clockworkpersonal.se

Om företaget
Umeå Release Finans AB, med 30 anställda och säte i Umeå samt säljkontor i Stockholm, är ett Finansiellt Institut som erbjuder modern leverantörsfinansiering inom b2b. Den kompetens vi besitter inom finansiering, administration, systemutveckling och försäljning tillsammans med vår vision – att modernisera en mycket trögrörlig bransch – har visat sig vara ett vägvinnande koncept för stabil tillväxt och god lönsamhet.

Dina arbetsuppgifter
Dina primära arbetsuppgifter kommer vara registrering, kontroll och aktivering av inkommande avtal och relaterad dokumentation, samt att mottaga och besvara inkommande frågor från leverantörer på löpande avtal.

Som en del av en organisation med ständig strävan att ligga i framkant gällande systemstöd och servicenivå kommer Du, likt övriga anställda, spela en viktig roll i vårt fortsatta arbete att tillsammans med våra samarbetspartners och kunder göra affärer enklare, snabbare och roligare. Tjänsten kräver att du kan arbeta fasta arbetstider mån-fre, kl8-17.

Din profil
Vi söker dig som har:
• Arbetslivserfarenhet av liknande administrativa arbetsuppgifter
• Vana av externa leverantör- och kundkontakter via telefon och e-post
• Goda kunskaper i Excel samt övriga Officepaketet

Som person besitter Du följande egenskaper:
• Serviceinriktad
• Strukturerad och noggrann
• Stresstålig och uthållig
• Trivs att arbeta såväl självständigt som del av ett team

Meriterande för tjänsten:
• Arbetat inom Bank, Försäkring eller Finans

Ansökan
Det här uppdraget är ett vikariat som sträcker sig till 2023-08-31 med start nu i april/maj. Du kommer vara anställd som konsult hos Clockwork och som konsult hos Clockwork ingår du i vårt team av kompetenta kollegor, där alla strävar mot målet att vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas.

Är du den vi söker? Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan!
För mer information är du varmt välkommen att kontakta Elin Hilli; 0733-51 27 13. Vi arbetar med processen löpande, ansök därför snarast möjligt, dock senast den 17 april, via www.clockworkpersonal.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Umeå AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 april 2022
  • Ansök senast: 17 april 2022

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023