Avtalsadministratör/hyresadministratör inom drift av köpcentrum

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Om kunden:

Företaget är ett köpcentrumföretag och utgör en del i en internationell koncern. Verksamheten bedrivs på sex platser runt om i Sverige med huvudkontor i Stockholm. De har ca 55 anställda och du sitter i trevliga lokaler i centrala Stockholm. Företaget är certifierat enligt ISO 14 001. De arbetar aktivt för att utveckla attraktiva handelsplatser. Här ges du som har ett starkt intresse för kommersiella fastigheter chansen att få en fot in i ett företag med gott renommé.

Arbetsuppgifter:

Som Avtalsadministratör/hyresadministratör har du tätt samarbete med Leasing Managers där du skriver hyresavtal för butikslokaler i köpcentrum runt om i Sverige. Du har ett tätt samarbete med Legal avdelningen för att säkerställa att hyresavtal är korrekt utformade. Du ansvarar för all avtalshantering inom Leasing avdelningen inklusive bevakning av tidsfrister. Du rapporterar till Leasing Director. Sammanfattningsvis arbetar du med följande:

- Skriva hyresavtal
- Ansvara för bevakning av hyresavtals tidsfrister och genomföra beslutade uppsägningar och hänskjutningar
- Bevaka ärenden i Hyresnämnden
- Säkerställa en god struktur, dokumentation och hantering av våra avtal under hela avtalsprocessen
- Nära samarbete och daglig kontakt med Leasing Managers, Legal och Finance, vilka ansvarar för registrering och avisering av hyresavtal.

Detta är initialt en interimslösning om ca 6 månader där du blir anställd hos Bravura.

Profil:

Utbildning:
- Slutförd gymnasieutbildning
Erfarenhet:
- God erfarenhet av att skriva hyresavtal gällande butiker i kommersiella fastigheter
- God kunskap inom hyresjuridik
- God systemvana
- Du uttrycker dig väl på svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande:
- SAP
- Akademisk utbildning inom ekonomi, juridik, fastigheter är meriterande

För att trivas och lyckas i denna roll är du självgående och flexibel samt har förmågan att driva de processer du ansvarar för framåt. Du är kvalitetsmedveten och förstår vikten av att vara noggrann i ditt arbete. Du trivs att arbeta med administration och är strukturerad i ditt arbete. Då tjänsten innebär många olika typer av kontaktytor är det viktigt att du är kommunikativ och uppskattar att samarbeta med andra. I denna rekrytering fäster vi stor vikt vid ditt engagemang.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt ö.k
Kontakt: Bravura, info@bravura.se, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Avtalsadministratör, hyresadministratör, fastighetsdrift, köpcentrum, juridik, avtal, Legal, hyresavtal, hyresjuridik

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Heltid, Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 26 juni 2015

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


28 mars 2024

19 mars 2024

Jurist

Jurist

6 oktober 2023