B2B Sales Support administratör

Arbetsbeskrivning

Modern erfaren säljadministratör till kund inom telekom

Kunden bedriver B2B-försäljning inom Fiber och Fastighet.

Som Säljsadministratör agerar man som en modern säljassistent och har en god förståelse för våra kunders och säljares behov. Man är lösningsorienterad och initiativrik. Proaktivt förbättringsarbete är en naturlig del av vardagen och man agerar lika mycket efter eget huvud som på uppdrag av någon annan.

Dina arbetsuppgifter:

- Stötta säljarna administrativt och verkar för att säljkåren skall kunna fokusera fullt ut på försäljningen.
- Arbeta nära säljteam/försäljningschef
- Hjälpa till med allt från komplexa avtalsframtagningar till att utreda legala frågeställningar.
- Direktkontakt med kund för att säkerställa maximal kundnöjdhet
- Stötta KAM/AM administrativt i deras affärer
- Hantera utgående och inkommande avtal
- Delta i specifika större kundprojekt
- Hantera avtalsrelaterade frågeställningar från övriga organisationen
- Ansvara för att rätt data återfinns på förvaltade kunder i CRM

Nogrannhet är extrem viktigt i denna roll. Du behöver vara effektiv med kunden i fokus samt utåtriktad och positiv.

Du behöver kunna våga ta för dig och har mycket egna idéer om förbättringar.

Kompetenskrav:

- Relevant akademisk utbildning inom ekonomi/administration
- Erfarenhet av administrativt arbete
- Erfarenhet av B2B-försäljning
- Erfarenhet av kundvårdande kommunikation
- Erfarenhet av att tolka avtalstexter ur ett legalt perspektiv
- Mycket goda tal-och skrivfärdigheter i svenska och engelska.
- Goda färdigheter i Powerpoint och Excel.

Stor vikt läggs på personlig lämplighet.

Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på www.jobquest.se. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Din ansökan ska innehålla CV, personligt brev, namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten)

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post kontakt@jobquest.se

Kollektivavtal: JobQuest är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och har kollektivavtal.

När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer

JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat. Vår målsättning är att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Just därför är det så viktigt för oss att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.

Kontaktpersoner på detta företaget

Asko Kyyränmäki

Kirsi Andersson

JobQuest

Therés Rydell

Sarah Emanuelsson

Fredrik Hagelin

Marjut Adalberth

Tobias Erhardt

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jobquest Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid Långt uppdrag
  • Publicerat: 22 mars 2017

Besöksadress

Regementsgatan, Byggnad 111, våning 1 15166 Almnäs
None

Postadress

Regementsgatan, Byggnad 111, våning 1
Almnäs, 15166

Liknande jobb


7 juni 2024

Innesäljare

Innesäljare

6 juni 2024