B2B-säljare telefoni till Office Management

Arbetsbeskrivning

OFFICE Management är en heltäckande leverantör inom dokumenthantering, telefoni, visuell kommunikation, IT, konferensrumsutrustning, diktering, dryckesmaskiner, kontorsservice och förbrukningsmaterial. Vi erbjuder våra kunder kompletta lösningar och samarbetar med marknadens bästa leverantörer. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Uppsala och Oslo med ca 300 anställda. Med en omsättning 2012 på närmare 700 miljoner är vi en organisation som kännetecknas av engagemang, kvalitet och affärsfokus. Mer information finner du på www.officemanagement.se

På Office Management Communications förser vi våra kunder med skräddarsydda lösningar inom telefoni. Det gäller så väl traditionella växlar som mobila lösningar och IP-telefoni. Vi arbetar framför allt med lösningar från Avaya och Panasonic och är operatörsoberoende.

2011 var vi Avayas ledande återförsäljare i Norden inom SME och samma år upprepade vi också bedriften från 2010 som Tele 2:s bästa återförsäljare inom SME, samt bästa Tele2 Partner 2011.

Våra kunder finns inom alla segment, från mindre företag till stora kundtjänster i alla branscher och vi arbetar med att skräddarsy lösningar för alla våra kunder.

Arbetsuppgifter:

I ditt arbete som Area Manager ansvarar du för att hitta och bearbeta nya kunder inom ditt säljdistrikt. Hos oss arbetar du med hela försäljningsprocessen från att boka dina egna möten till att hitta lösningsförslag, offerera, förhandla, komma till avslut och vårda och utveckla din kundstock. Du ansvarar också för din egen säljadministration.

På Office Management arbetar vi bara med långsiktiga avtal och relationer och därför är relationsbyggnaden en viktig del av ditt arbete.

Vi arbetar strukturerat mot tydliga mål och du får de verktyg och det stöd du behöver för att utvecklas. Vi erbjuder också kontinuerliga utbildningar i vår Business School.

Vår gemenskap är unik - de flesta av oss umgås även privat. Att stötta och hjälpa varandra i vardagen är för oss en självklarhet. Det ska vara kul att gå till jobbet och vi känner att vi har ett innehållsrikt och intressant arbete där kunden är i fokus.

DU som söker:

Vi söker dig som har någon tidigare erfarenhet av försäljning och nu vill utvecklas inom företagsförsäljning och som vill arbeta med kundanpassade lösningar. Har du ett brinnande intresse för försäljning, är driven och motiverad och tycker om utvecklas så kan vi bidra med erfarenhet, utbildning och stöd för att du skall lyckas i ditt arbete.

Utbildningsmässigt vill vi att du har avslutat gymnasiet och meriterande är en vidareutbildning inom sälj eller marknad.

Våra kundrelationer är alltid långsiktiga och därför är det också viktigt att du är förtroendeingivande, ärlig och relationsbyggande i dina affärer.

Grundläggande krav för tjänsten är att du har god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift, behärskar Office-paketet, har körkort och tillgång till egen bil.

Vi erbjuder:

Vi kan erbjuda dig ett roligt och tempofyllt arbete på ett av Sveriges bästa kontor. Du har glada, engagerade och drivna kollegor och en erfaren och stödjande chef. Du påverkar själv din lön och får betalt efter prestation, samtidigt som vi har en trygg grund- och garantilön. På Office Management ser vi tillsammans med våra anställda till att du får en god utveckling och vi vågar lova att du aldrig kommer att ha lämnat arbetet utan att ha skrattat.

I denna rekryterings samarbetar vi med Salesgroup. Har du frågor är du välkommen att ringa 08-26 20 00.

Sammanfattning

Besöksadress

KARLAVÄGEN 112
STOCKHOLM

Postadress

BOX 24053
STOCKHOLM, 10451

Liknande jobb


Account Manager inom IT

Account Manager inom IT

17 maj 2024

17 maj 2024