Backoffice - Invoice Analyst

Arbetsbeskrivning

Drivs du av att arbeta med administration? Brinner du för service och är tillgänglig omgående? Vi söker dig som vill arbeta administrativt och är trygg med att driva ditt eget arbete framåt.

Du vill bli ingå i ett team på 10, som alla har fakturering gemensamt. Teamet är under uppbyggnad, och du vill kunna ge mycket insikter i hur ni ska jobba framöver.

Jag är Tom Hansen Rönning, Head of Backoffice & RMA. Mitt ledarskap kan beskrivas som coachande, lyhört och med stor frihet under ansvar. Du kommer tillhöra Nordic-Operations, en Support-organisation där du har kollegor i dom olika nordiska länder.

Om dig:

- En problemlösare!
- Nyfiken och med en stark vilja att lära dig nya saker
- Målinriktad och strukturerad
- En engagerad teamplayer


Om positionen:

Som Invoice Analyst har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande och du arbetar med fakturering i olika led. Det innefattar att korrigera, skapa och stänga fakturor som är utanför vårat normala flöde.

Vad vi erbjuder:

- Spännande utvecklings- och karriärmöjligheter
- En unik möjlighet att vara en del av Dustins transformationsresa
- En dynamisk och multikulturell miljö
- En informell kultur av "win as a team"-miljö
- Kollektivavtal och andra förmåner


Vad du har:

- Avslutad gymnasieutbildning
- Arbetslivserfarenhet av administrativt arbete
- Goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
- Meriterande om du tidigare har arbetat i affärssystemet Microsoft Dynamics AX


Rekryteringsprocessen:

Vi vill hitta den bästa matchen för rollen! Om det behövs så kommer vi att genomföra flera intervjuer, och i vissa fall även tester. Det säkerställer att vi hittar rätt person för rollen baserat på en rättvis databaserad grund. De flesta intervjuerna kommer att ske genom Teams, men om alla delaktiga känner sig bekväma med ett fysiskt möte är det möjligt.

Har du frågor kring rollen kan du kontakta ansvarig rekryterare Tom Hansen Rönning på tom.hansenronning@dustin.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dustin AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 oktober 2021
  • Ansök senast: 6 april 2022

Besöksadress

Box 1194, Nacka Strand
None

Postadress

Augustendalsvägen 7
Nacka Strand, 13152

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023