Backofficekoordinator

Arbetsbeskrivning

Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.

Komet söker för kunds räkning en Backofficekoordinator på 50 % med start omgående. Kundföretaget är ett serviceföretag som jobbar med certifieringar, klassificeringar och inspektioner och hjälper sina kunder att förbättra sin prestanda inom kvalitet, miljö, säkerhet & hälsa samt socialt ansvarstagande.

I rollen som Backofficekoordinator kommer du att jobba mot företagets industriavdelning. Din huvudsakliga arbetsuppgifter är att säkerställa att efterfrågade inspektioner görs enligt de krav, den kvalitén och de rutiner som företaget har att förhålla sig till. Det innebär i praktiken att du tar emot beställningar av inspektioner eller revisioner av olika kunder. En möjlig beställning kan vara en inspektion, periodisk besiktning i någon form eller en fabriksrevision. När du tagit emot denna beställning äger du ärendet, sätter en tidsplan och ansvarar för att inspektionen blir gjord. När inspektionens är gjord följer du upp med kund och fakturerar beställningen.

Du kommer även att arbeta med att förvalta och skapa nya relationer med tekniska kontor runt om i ditt distrikt som ett led i att säkra inspektionen och att deadlines hålls. 

Är du den vi söker?
Du är positiv, driven, flexibel och noggrann i ditt arbete och förstår vikten av god service. Vidare är du flytande i engelska och svenska både i tal såväl som skrift. Det är meriterande om du har jobbat med liknande arbetsuppgifter det är dock inget krav. Däremot vill vi att du har lätt för att arbeta i system. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet för denna tjänst.

Information om uppdraget
Start: Omgående
Omfattning: 50% tillsvidare
Arbetstid: Arbetstiden förläggs på 50 % mellan 08.00-17.00 enligt överenskommelse med kund
Arbetsort: Göteborg

Detta är ett konsultuppdrag, vilket betyder att du är anställd av Komet men arbetar på uppdrag hos en av våra kunder.

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos vår kund.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Olsson
020-25 26 00
KC-KG
020-25 26 00
KC-CG
020-252600
KC-AS
020-25 26 00
KC-BM
070-0000000
KC-Mys
020-25 26 00
KC-CA
020-25 26 00
KC-TD
020-25 26 00
KC-ESk
020-25 26 00
KC-MA
020-25 26 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Komet Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Publicerat: 16 december 2013

Besöksadress

Box 70368 10724 Stockholm
None

Postadress

Box 70368
Stockholm, 10724

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023