Backofficemedarbetare inom Tjänster

Backofficemedarbetare inom Tjänster

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i ett bolag med ambitiösa tillväxtmål och där du ansvarar för en viktig del av vår verksamhet? Jobba med spännande arbetsuppgifter i ett av världens ledande kontorsserviceföretag? Är du vår nya stjärna som kan bidra till att vi når våra högt uppsatta mål? Varmt välkommen med din ansökan till tjänsten som Backofficemedarbetare inom vårt affärsområde Tjänster.
Vi erbjuder
På Office Depot brinner vi för att hjälpa våra kunder till ett enklare och mer hållbart kontorsliv. Vår företagskultur präglas av glädje, engagemang, ett brinnande intresse för våra kunder och vår affär. Vi har ett starkt fokus på mångfald, jämlikhet och hållbarhet – och allt utgår ifrån våra värderingar. Som anställd hos oss får du arbeta i en miljö där vi sätter starkt värde i vår personal. Vi är helt övertygade om att det är just vår kultur som gör oss unika. Vi har en spännande resa framför oss där vårt fokus är att skapa värde för våra kunder genom att expandera vårt redan breda sortiment. Vi erbjuder dig att jobba med ett starkt välkänt varumärke i en flexibel organisation där vi alla jobbar mot gemensamma mål. Och utöver detta så får du möjlighet att jobba på ett företag där vi har väldigt roligt tillsammans.
Om rollen
I rollen som Backofficemedarbetare inom vårt affärsområde Tjänster kommer du arbeta i en koordinerande roll tillsammans med våra säljspecialister, koordinatorer och övriga medarbetare på backoffice inom vårt affärsområde Tjänster. Våra områden inom Tjänster är; Business Communication; Telefoni, finansiering, mötesteknik, dokumenthantering. Vi arbetar även med lösningar inom Facilities dvs städtjänster, kaffemaskiner, entrémattor, fruktkorgar, vaktmästeritjänster mm.
Du kommer hantera offerter, finansieringsavtal, serviceavtal, orderläggning, fakturering , reklamationer samt firstline support på telefon.
Om dig
Du trivs i en administrativ roll och är van vid att vara del i och även leda projekt. Du har ett öga för detaljer, samt är van vid att arbeta flexibelt i en föränderlig organisation. Där du är noggrann och van vid kundkontakt både via telefon, mail och videomöten. För dig är kommunikation och hög servicegrad viktigt och naturligt.
Vi söker dig som gärna har erfarenhet från arbete inom kundservice, backofficearbete gärna med inriktning mot tjänsteförsäljning och IT-tjänster sedan tidigare.
Vi ser gärna att du har/är:
En positiv och engagerad attityd i mötet med kunder
Stor teamkänsla - tillsammans med dina kollegor jobba mot gemensamma mål
Intresset av att ge god kundservice - alltid ge det lilla extra när det gäller service och bemötande
Stort eget driv - får saker att hända
är operativ med ett sinne för detaljer
är driven och strukturerad och van vid att leda projekt
har förmåga att ta strategisk höjd och har lätt för att se ett helikopterperspektiv

Vi erbjuder:
Du erbjuds en plats i en flexibel och prestigelös organisation, som präglas av en stark teamkänsla och högt engagemang – där din kompetens kommer att göra skillnad. Vi befinner oss just nu i en spännande förändringsresa och det är därför viktigt att du trivs i en föränderlig miljö där det ständigt händer nya saker! Vi lever och lär att vår personliga service till kunden är det mervärde som gör oss till det självklara valet av leverantör och samarbetspartner, vi gör ditt kontorsliv enklare!
Office Depot är en av världens största leverantörer av kontorsvaror. Med vårt unika helhetserbjudande av kontorsvaror och tjänster är vi kontorets One Stop Shop vilket ger våra kunder ett enklare kontorsliv. Försäljningen i Sverige sker via vårt butiksnät, online, via regionsäljare och vårt kundcenter.
Övrigt
Tjänsten är på heltid och är placerad på Office Depots huvudkontor i Solna (Stockholm). Du ingår i ett team av 5 stycken andra. Du rapporterar till teamleader för backoffice. Välkommen med din ansökan senast 31 januari 2021.
Frågor och ansökan
Vid frågor om tjänsten går det bra att vända sig till Head of Solutions Helene Almberg 0768 24 51 00, eller via mail helene.almberg@officedepot.se Obs, vi tar ej emot ansökningar via mail utan detta sker endast via vår rekryteringsportal.
Välkommen att bli en central del av vår framgång!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Depot Svenska AB STRÄNGNÄS
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 januari 2021
  • Ansök senast: 31 januari 2021

Besöksadress

Fjädervägen 16
None

Postadress

Box 228
STRÄNGNÄS, 64591

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023