Backofficemedarbetare med databaserfarenhet

Arbetsbeskrivning

mySafety erbjuder produkter och tjänster som ökar människors trygghet i vardagen. Genom bl a spärrtjänst, nyckelreturservice samt stöldmärkning och larm hjälper vi till att skydda hem, bilar och personliga ägodelar. mySafety ägs av Litorina Capital och har sedan starten 1999 vuxit till en ledande internationell företagsgrupp inom vardagsrelaterade säkerhetstjänster med verksamhet i Norden och Östeuropa . Vi har över 1,5 miljoner användare. Vårt huvudkontor finns på Gärdet i Stockholm. Vi är medlemmar i Kontakta och har kollektivavtal med Unionen.

Vi skall förstärka vår Backofficeavdelning inom Customer Operations med fler medarbetare för att nå målet att bli Sveriges bästa kundservice. 

Vi söker nu dig som vill arbeta inom vår backofficeenhet som hanterar vår kunddatabasadministration och fakturering. Du kommer bland annat att få skapa urval och kunddatabasutsökningar för kampanjer, enklare programmering i SQL och HTML samt vara med i arbetet att bygga våra fakturerings och försäljningsprocesser. Erfarenhet av administrativt arbete inom backoffice, gärna från abonnemangsverksamhet, är mycket meriterande då sysslorna kommer att innefatta verksamhetskritisk list- och databashantering.

Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor på Gärdet i Stockholm. Arbetstiderna är varierande och diskuteras närmare vid eventuell intervju.

Vi söker dig som:
- Är analytisk och gillar logiskt tänkande
- Är kundfokuserad, noggrann, självgående och har lätt för att arbeta i team
- Är intresserad av IT och systemhantering
- Talar och skriver mycket god svenska
- Grundläggande kunskaper i engelska samt ett extra plus om du kan finska eller norska
- Har förmåga att ta egna initiativ, är flexibel och stresstålig
- Har mycket god datavana och kunskaper i Windows- och Officepaketet (framför allt MS Excel)
- Har erfarenhet av backofficearbete med stort intresse för flödeshantering
- Vill vara med och utvecklas i ett företag som växer

Som anställd hos oss får du friskvårdsbidrag som extra löneförmån.

Vi intervjuar löpande, så vi rekommenderar att du skickar din ansökan redan idag, dock senast 30  september 2013. Tillträde snarast möjligt.

Läs mer om företaget och våra tjänster på www.mysafety.se

Ansökan
Ansökan sker genom att gå in via http://www.mysafety.se/jobba-hos-oss och "Backofficemedarbetare".

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristoffer Lundqvist, Rekryteringsansvarig

Helena Lenander, Teamledare
0840838000
Gustav Höög, Teamledare
0840838000
Gustaf Cronquist, Kundservicechef
08-408 380 00
Gustaf Cronquist, Customer Service Director
0840838000
Jakob Anderberg, HR Business partner

Xandra Bjurling, Rekrytering
0735 26 36 32
Xandra Bjurling, Rekrytering
0735 26 36 32
Peter  Wiklund, Kundservicechef
0709118892
Alexandra Andersson,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: mySafety Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Dag , Heltid , Tillsvidareanställning
  • Publicerat: 7 september 2013

Besöksadress

Vaksalagatan 12, Uppsala
None

Postadress

Tegeluddsv. 76
Stockholm, 11528

Liknande jobb


22 april 2024