OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tror du att du skulle trivas i en roll med ordermottagning och kundsupport? Är du glad, social och har en förmåga att hålla många bollar i luften? Vill du bli en del av ett tajt team med högt i tak? Då kan du vara vår nästa Backoffice-stjärna då vi nu för vår kunds räkning söker en person till deras Order & Customer Service-avdelning! Sök tjänsten redan idag då vi går igenom urvalet löpande.
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för ett expanderande medicintekniskt företags räkning en ordermottagare/administratör på heltid för omgående tillträde. Du kommer att sitta i fina lokaler i centrala Stockholm. Du kommer bli ansiktet utåt på deras kundsupportavdelning och hjälpa kunder med frågeställningar, orderhantering och fakturafrågor inom affärsområdet Kompression. Uppdraget sträcker sig till och med mitten av september, med chans till förlängning.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som ordermottagare/administratör kommer du ha ett eget ansvar över en av företagets produkter samt se till att företagets kunder får ett trevligt och professionellt bemötande och leverera service i toppklass.
Du kommer till exempel att:
* Besvara inkommande samtal och mail från kunder
* Registrera ordrar i affärssystemet Pyramid
* Sätta ihop statistik och sköta fakturering
Tjänsten passar dig som har ett intresse för både orderhandläggning samt trivs i en administrativ roll. Då du kommer arbeta i ett team som består av kunniga kollegor kommer du få chans att utveckla dina kunskaper i både arbetsuppgifterna samt i branschen i sin helhet.
VI SÖKER DIG SOM
* Har någon form av arbetslivserfarenhet sedan tidigare, gärna administrativt
* Talar och skriver svenska obehindrat då kommunikationen främst sker på svenska
* Har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift då du kommer ha kontakt med internationella leverantörer
* Har ett intresse för administration och orderhantering
* Har en god datavana
Det är meriterande om du…
* Har ett intresse för branschen
* Har arbetat i en liknande roll sedan tidigare, gärna inom orderhantering eller kundsupport
* Har kunskaper inom Pyramid
Som person är du mycket strukturerad och har förmågan att hantera flera typer av ärenden samtidigt. Tempot är periodvis högt och det är viktigt att alltid kunna ge lika god service oavsett. Då du kommer få arbeta självständigt är det viktigt att du är ansvarstagande och noggrann. Du kommer tillhöra ett tajt team som jobbar nära varandra, därför ser vi gärna att du är social och gillar att arbeta i grupp.
ÖVRIG INFORMATION
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Centralt i Stockholm
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på stn02@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar, hör gärna av dig där!
Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och fortfarande studerar på högskola/universitet, är nyutexaminerad eller har några års arbetslivserfarenhet.
Vårt erbjudande till dig som heltidskonsult hos Academic Work inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef också rabatter och erbjudanden genom vår konsultportal. Läs mer om vårt erbjudande här
SKYDD FÖR DIN PERSONLIGA INTEGRITET
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Vår kund är en leverantör av läkemedel samt olika typer av tekniska hjälpmedel. Mer information gällande företaget ges vid en eventuell kontakt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231