Backofficemedarbetare/administratör till Barona i Falun!

Backofficemedarbetare/administratör till Barona i Falun!

Arbetsbeskrivning

Barona söker nu dig som vill arbeta inom backoffice och administration! Vi söker dig som är noggrann, effektiv och kommunikativ i såväl tal som skrift!

Som backofficemedarbetare kommer du att hantera inkommande ärenden via mail. Du kommer även att arbeta administrativt med bland annat beställningar och ansökningar.

Vi söker dig som har:

• Tidigare erfarenhet av servicebranschen eller administration
• God kommunikativ förmåga i tal och skrift
• Är noggrann och effektiv
• God förmåga att hantera flera digitala system parallellt
• God datorvana
• Behärskar svenska flytande i tal och skrift

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!

Tjänsten är heltid och arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 8-17. Vi söker dig som kan börja arbeta omgående.

Barona sitter i fräscha lokaler ca 3 km utanför centrala Falun. Vi följer kollektivavtal. Genom Barona får du en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 27 mars 2020, så skicka in din ansökan redan nu!

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linn Ståhl, linn.stahl@barona.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.

När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringstrategi.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 mars 2020
  • Ansök senast: 27 mars 2020

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023