Bank i city söker en hårt arbetande ”allt i allo”

Arbetsbeskrivning

Vi tror på människor och den kraft som uppstår när vi samarbetar. Vi är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande möjligheter som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Vad som tidigare var omöjligt, är nu mänskligt möjligt.

Arbetsbeskrivning
Vår kund inom bankvärlden söker en ”allt i allo” som har helikopterseende och hugger i där det behövs. Vår kund arbetar med stora viktiga kunder och affärer och behöver ständigt hjälp med arrangemanget kring kundmöten samt att se till att kontoret är i ordning. I arbetsuppgifterna ingår att:

-Fylla på kylskåpet med mat
-Se till att konferensrum är städat och alltid har nya fina blommor
-Dagligen förbereda kaffemaskinen
-Ordna akuta kaffe/mat/smörgås-beställningar till kundmöten
-Hålla efter i kontorsförrådet
-Säkerställa att skrivarna fungerar, sköta felanmälan osv
-Hålla efter i köket, ordna fredagsgodis
-Springa övriga ärenden på stan på beställning
-Sätta ihop dokument i pärmar
-Kontering av fakturor
-Arkivering
-Registrera data i system, uppdatera information.
-Hjälpa till administrativ där det behövs samt en hel del annat som efterfrågas på daglig basis

Vem är du?
Du har mint gymnasiekompetens och har arbetat ett par år inom serviceyrket tidigare, gärna inom restaurang. Meriterande med administrativ erfarenhet. Svenska och Engelska behärskar du mycket väl, i både tal och skrift. Självklart har du god datavana och har goda kunskaper i Officepaketet.

Du är serviceinriktad med en professionell framtoning och du förstår vikten av att vara proaktiv och ligga steget före. Du har lätt för att samarbeta och känner stolthet i att stötta kollegor och kunder. För att passa in i kulturen har du en positiv inställning och är prestigelös. Det är viktigt att du är ansvarstagande då det gäller att ta tag i outtalade uppgifter, att hela tiden se ytterligare saker som behöver göras och att se till att saker blir gjorda på utsatt tid. Vidare har du hjärta som visar att du bryr dig och visar omsorg för kollegor.

Karaktären på arbetsuppgifterna och det höga tempot gör att du behöver vara duktig på att prioritera och att du har en god förmåga att hantera stress. Vi förväntar oss att du har hög integritet, att du står upp för ditt ansvar och stå upp för dig själv, även när det blåser motvind.

Det är högt tempo och kulturen på denna avdelning är hög presterande. Det sker mycket adhoc vilket innebär att man måste vara flexibel med att arbeta övertid. Ordinarie arbetstid är 8:00 – 18:00.

Uppdraget startar i mitten på januari och är tillsvidare. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund. För rätt person kan det bli anställning hos kund.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag.

Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.

Kontaktperson
Är du personen vi söker är du välkommen att söka tjänsten via länken nedan. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Paola Esparza på telefon 08-452 33 09.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 21 december 2013

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024