Bemanningskoordinator, med känsla för samarbete och människor

Arbetsbeskrivning

Casino Cosmopol är Sveriges enda riktiga kasino och ett dotterbolag till Svenska Spel. Vi ska, med fokus på ansvar, skapa upplevelser i världsklass med gästen i centrum. För att överträffa gästernas förväntningar har alla medarbetare kasinots servicekoncept, Creating Memories, till sin hjälp och ledstjärna. 
Om du vill träffa människor från hela världen och  vara en del av en stark gemenskap, kan Casino Cosmopol erbjuda en unik kombination av spänning på jobbet och trygghet i anställningen.

Vi ger liv åt en helt annan värld

Som Bemanningskoordinator ansvarar du för verksamhetens operativa och strategiska bemanningsplanering. Ditt främsta fokus ligger på att utifrån verksamhetens behov schemalägga kasinots olika funktioner med rätt kompetens. Du är ett proaktivt stöd till organisationens chefer genom att ta fram kostnadseffektiva förbättringar, statistik och underlag för att skapa scheman med ekonomiskt fokus. Du arbetar även med övriga HR-relaterade uppgifter och för rätt person finns stora utvecklingsmöjligheter inom rollen.

Du blir en del av vårt engagerade HR-team som består av fem personer samt HR-chef. Vi arbetar i ett högt tempo med en stor portion humor och vi förutsätter att du bidrar i vår ambition att utveckla chefer och medarbetare att bli framgångsrika i sina uppdrag så att organisationen når sina mål. Du rapporterar till HR-chefen på kasinot. Kasinots öppettider är 13-05 varje dag. Dina arbetstider är främst kontorstid men innebär även arbete på kvällar samt vissa lördagar.
Tjänsten är på heltid och provanställning tillämpas.

Om dig

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och om du är en positiv, lösningsorienterad och noggrann person med en kreativ ådra kan du mycket väl vara den vi söker. För att trivas i rollen har du skinn på näsan och ett stort intresse för både människor och siffror. Du har en välutvecklad förmåga att kommunicera, såväl muntligt som skriftligt. Förmåga att kunna prioritera och snabbt byta fokus mellan olika typer av människor och arbetsuppgifter är andra egenskaper vi värdesätter.

Arbetet innebär nära kontakt med chefer och medarbetare vilket ställer krav på din samarbetsförmåga och integritet. Du har en hög servicekänsla samt förmåga att ta egna initiativ. Du bidrar med tillgänglighet, omtanke och engagemang!

Du har en personalvetarutbildning eller motsvarade och gärna några års erfarenhet inom servicebranschen. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med analytiskt och administrativt arbete och/eller schemaläggning. Har du arbetat med schemaläggning i Quinyx är det ytterst meriterande. Det är även viktigt att du har fallenhet för IT-system och goda kunskaper i Excel.  Eftersom våra gäster och medarbetare kommer från hela världen är goda kunskaper i svenska och engelska ett krav.

Intresserad?

Då är du välkommen att skicka in din ansökan, som består av CV och ett brev där du berättar om dig och varför du tror dig passa hos oss, via länken nedan eller via www.casinocosmopol.se.  Har du frågor kring tjänsten, kontakta HR-chef Daniel Almstedt: daniel.almstedt@casinocosmopol.se 

Sista ansökningsdag är 2017-03-05. Tillträde enligt överenskommelse.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Rudqvist

Helena Sigvardsson

Ulrika Ekbohm

Johanna Larsen

Daniel Almstedt
08-7818819
Catarina Sjöbom

Daniel Almstedt
010-120 88 19
Patrik Sundgren

Louise Wikström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Casino Cosmopol AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 1 -
  • Publicerat: 14 februari 2017

Besöksadress

STUREGATAN 11
None

Liknande jobb


16 maj 2024

14 maj 2024

Personaladministratör

Personaladministratör

14 maj 2024