Bemanningssamordnare

Arbetsbeskrivning

Lernia AB

Arbetsuppgifter
Gillar du att träffa nya människor och är en duktig administratör?
Vi på Lernia Bemanning i Umeå behöver förstärka vårt kontor med en bemanningssamordnare för att avlasta en av våra konsultchefer. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:
- Sätta ut jobbannonser
- gallra ansökningar och kalla till intervju
- anställa konsulter
- administrera våra timanställda
- kontrollera tidrapporter
- uppdatera vår kandidatbank
- beställa kläder och material

Formell kompetens
Det är meriterande om du har gått P-programmet men inget krav.
Goda datakunskaper
Gärna jobbat med Intelliplan tidigare

Din bakgrund
För att trivas i rollen tror vi att du tidigare har jobbat inom service som tex callcenter branschen, reception eller restaurang och är van att bemöta alla typer av människor, du har telefonvana och känner dig bekväm med att ringa vem som helst. Du har god människokännedom och är van att hantera olika datasystem.

Personliga egenskaper
Som person har du en positiv inställning, ett högt arbetstempo, är strukturerad och ordningssam. Två egenskaper som vi värdesätter högt är effektivitet och flexibilitet. Inom bemanningsbranschen är det ofta snabba ryck och snabba leveranser som är avgörande för att göra bra affärer och gillar du att arbeta i en miljö där vad som helst kan hända, vänta inte med att skicka in din ansökan!

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstid, heltid, Umeå

Tillträdesdag
Omgående.
Urval kommer ske löpande, tjänsten kan därför tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Information
Har du frågor kring tjänsten går det bra att maila lisen.hagberg@lernia.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia AB Gävle
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 2 oktober 2013

Postadress

Maskingatan 5, plan 6
GÖTEBORG, 41764

Liknande jobb


24 januari 2024

Albansk och engelsk talande administratör

1 oktober 2023

28 september 2023

Executive Assistant

15 september 2023