Beteendevetare/organisationskonsult eller psykolog Falköping

Arbetsbeskrivning

Avonova Sverige AB


Avonova Kinnekullehälsan AB är ett modernt och nytänkande kunskapsföretag inom företagshälsovård. Tillsammans med våra uppdragsgivare, inom såväl privata företag som offentliga verksamheter, vill vi vara med och stärka och utveckla våra kunders medarbetare och organisationer för långsiktig framgång och lönsamhet.

Avonova Kinnekullehälsan AB bildades i slutet av 1994 har verksamhet inom gamla Skaraborg, Dalsland, Värmland, Bohuslän, Göteborg samt Sjuhärad.
En av våra viktigaste målsättningar i vårt arbete är helhetssyn och ett konsultativt arbetssätt inom våra fyra kärnområden
•Hälsa & Rehabilitering
•Arbetsmiljöutveckling
•Organisationsutveckling och Karriärutveckling
•Hälsoutveckling

Vi söker Dig som antingen är beteendevetare/socionom eller är utbildad psykolog. Du bör ha några års yrkeserfarenhet och vara utbildad inom KBT steg 1.

Som beteendevetare eller psykolog hos oss fungerar du som konsult åt våra kundföretag i psykosociala arbetsmiljö- och hälsofrågor. Arbetsområdet omfattar individuellt samtalsstöd, grupp- och organisationsutveckling, grupphandledning, utbildningar, seminarier, stress-, kris- och konflikthantering, handledning av chefer och kundanställda, utredningar samt strategisk hälsoplanering.

Du ska ha intresse, talang och gärna erfarenhet av att arbeta med företagshälsa för att utveckla ett hälsosamt arbetsliv. Våra kunder finns inom olika branscher och har mycket varierande behov och önskemål. Vårt riktmärke är att i nära samarbete med kunden hitta skräddasydda lösningar där den enskildes arbetsförmåga och organisationens mål alltid är i fokus

Vi söker dig som har ett hälsofrämjande synsätt och ett genuint intresse för människor, deras hälsa och arbetsmiljö. Du som vill arbeta och utvecklas med oss ska ha ett intresse av att arbeta kundorienterat, arbeta på ett konsultativt sätt, ha egen drivkraft samt tycka om att arbeta i team.

Vi ser gärna att du trivs med att arbeta i privat verksamhet och har ett affärsmässigt förhållningssätt parallellt med din professionella roll. God administrativ förmåga och viss IT-kunskap är en förutsättning för att kunna arbeta hos oss.

Tjänstgöringsgrad och tillträde enligt överenskommelse med en provanställning på 6 månader.

Tjänstgöring förekommer på olika orter inom affärsenheten vilket innebär resor i tjänsten varför körkort och tillgång till egen bil krävs.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ingela Lundin/regionchef
0702-895789
Elisabeth Ivarsson/affärsenhetschef
0703-134688
Ingela Lundin/regionchef
0702-895889
Jenny Kinnunen/affärsenhetschef
0722-064119 (t o m 2013-12-27)
Kicki Andersson /regionchef
0722-064110
Kicki Andersson/regionchef
0722-06 41 10
Anders Uhlin, regionchef
0730-47 77 36
Christina Nilsson, affärsenhetschef
0761-33 03 30
Kicki Andersson/regionchef
0722-06-41 10
Ingela Lundin/regionchef
0702-89 57 89

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avonova Kinnekullehälsan AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
  • Publicerat: 12 december 2013

Besöksadress

531 30 Fabriksgatan 4
None

Postadress

Fabriksgatan 4
Lidköping, 53130

Liknande jobb


13 mars 2024

2 februari 2024

Funktionsansvarig psykolog

Funktionsansvarig psykolog

30 januari 2024

30 oktober 2023