Biladministratör med start omgående i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en biladministratör med erfarenhet av affärssystemet Kobra för vår kunds räkning i Danderyd. Läs mer här och sök idag!

Har du ett stort intresse för administration, ekonomi och vill jobba inom motorbranschen? Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Biladministrationen består av två personer som stöttar övriga delar av organisationen med administration kopplad till bilaffären – från beställning av bilar till leverans till kund. Du har dagliga kontakter med våra säljare, verkstad, finans- och försäkringsbolag. Du hanterar köpeavtal, bilägarbyten, dokumentation runt lån- och leasing och säkerställer att alla handlingar finns på plats vid leverans. 

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

• Hantering av ingående mail
• Orderregistrering
• Leveranshandlingar
• Hantering av försäkring och finansiering
• Kontering av leverantörsfakturor
• Betalningar
• Arkivering

Avdelningen har också ansvar för bilbeställningar och kontakter med generalagenter samt ett nära samarbete med våra märkeschefer.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten förväntas starta omgående och pågå ett par månader med möjlighet till förlängning. Rollen är på heltid och du kommer jobba hos vår kund i Danderyd i Stockholm.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som brinner för att arbeta administrativt, är noggrann och systematisk samt har förståelse för ekonomi och flöden. Du har några års erfarenhet av liknande administrativa arbetsuppgifter och liknande erfarenhet från fordonsindustrin. Tidigare erfarenhet från affärssystemet Kobra är ett krav.

Biladministrationen ingår som en del av ekonomi-/administrationsavdelningen vilket innebär att även andra uppgifter på en sådan avdelning kan förekomma. Då avdelningen är liten (totalt fyra personer) behöver du fungera bra i grupp och förstå värdet av bra teamwork men samtidigt vara självgående i det dagliga arbetet. Prestigelöshet, stresstålighet och tålamod är egenskaper som beskriver dig. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 15 december 2017

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

24 april 2024