OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett intresse för bilar, administration och problemlösning? Är du serviceinriktad och vill arbeta i en varierande roll? Då har vi tjänsten för dig!
Vår kund är världsledande inom operationell billeasing och är internationellt en av de ledande aktörerna inom fleet management. För närvarande har företaget kontor i 33 länder fördelade på fyra kontinenter. Verksamheten i Sverige startade 1995 och är idag marknadsledande inom operationell leasing. Vår kund erbjuder kompletta kostnadseffektiva lösningar för förvaltning, drift, finansiering, övervakning och kontroll av bolagets bilar för privat såsom offentlig sektor. Dessutom erbjuds praktiska tjänster såsom underhåll/reparationer, försäkring, hyrbilar, bränslekort samt omfattande råd om vagnparken. Företaget befinner sig i en expansiv fas och söker nu tre till medarbetare.
Som offerthandläggare kommer du att tillhöra vår kunds Qoute to Delivery-avdelning. Rollen som administratör är väldigt bred och innefattar bland annat att:
- Ansvara för att beräkna och leverera samtliga offerter till befintliga kunder/förare.
- Ansvara för att supportera förare med vissa grundläggande frågor kring offert och leverans
- Säkerställa att som support inneha en god kunskap kring företagets produkter och tjänster i syfte att ge kunden en korrekt information och en god service.
- Vara påläst och supportera kring de lagar och regelverk som gäller kring leasing, beskattning, förmåner och ekonomi som krävs för tjänsten.
- Medverka i kundmöten, interna projekt, mässor, event och leveransmöten vid behov
- Ansvara för att ta emot, behandla, åtgärda och följa upp uttryckta klagomål/missnöje från kund kopplat till Qoute to Delivery.
Företaget sitter i fina lokaler i Solna och tjänsten startar så fort vi har hittat rätt person. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att du kommer bli anställd direkt av kund. Arbetet är förlagt måndag till fredag 8.30-17.00. Tjänsten inleds med introduktion.
Din profil
För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du finns tillgänglig omgående. Vi ser att du har minst gymnasial utbildning. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med administration och är van att arbeta i system. Som person ser vi att du är serviceinriktad, effektiv och tycker om problemlösning. För att vara aktuell för tjänsten är det ett krav att du har grundläggande datakunskaper och kan hantera Officepaketet. Vidare ser vi att du hanterar både svenska och engelska väl i både tal och skrift. I tjänsten ser vi även att du är stresstålig, strukturerad och har en administrativ ådra. Det är meriterande om du har körkort och ett allmänt bilintresse. Stämmer detta in på dig? Sök redan idag!
Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på unga i karriären. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Isabelle Karlsson
+46101224623
Emilia Johansson
+46101224597
Fredrik Åberg
+46101224864
Eleonor Åkerlund
+46101224638
Kristoffer Göthberg
+46101224670
Elin Wiberg Lif
+46101224569
Ida Holmer
+46101224433
Joel Rydström
+46101224243
Joanna Melander
+46101224629
Pontus Geijer
+46101224584