OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Åmåls kommun Vård- och omsorgsförvaltningen söker
- under förutsättning av erforderligt beslut -
Biståndshandläggare
Anställningsvillkor
Tillsvidareanställning 100 % med tillträde snarast. Anställningen kan komma att inledas med provanställning.
Arbetsuppgifter/ansvar
I arbetsuppgifterna ingår handläggning, beslut och uppföljning av insatser för enskilda enligt Socialtjänstlagen. All dokumentation sker i Procapita. Arbetet innefattar även vårdplaneringar och kontakter med sjukhus.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har socionomexamen, social omsorgsexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. B-körkort är ett krav. Erfarenhet från biståndshandläggning är meriterande och vi ser gärna att du har erfarenhet/kunskap om Procapitasystemet.
Lön
Månadslön, individuell lönesättning. Ange löneanspråk i ansökan.
Information lämnas av
Biträdande förvaltningschef/biståndschef Kenneth Bramberg, tel. 0532 - 171 30
Fackliga representanter
Vision Marita Burman Linder, tel. 0532 - 173 52
SSR Irene Karlsson, tel. 0532 - 171 37
Ansökan
Välkommen med din ansökan i form av personligt brev och CV som ska vara inkommen senast onsdagen den 23 oktober 2013 till vard.omsorg@amal.se
Vänligen märk ansökan med "Biståndshandläggare,
dnr. 2013/118"
Betyg, intyg med mera som styrker ditt CV inlämnas efter anmodan.
Rekryteringsansvariga har tagit ställning till i vilka medier annonsen ska införas och vi undanber oss kontakter med övriga annonseringskonsulter.