Bli ny medarbetare på SL:s kundtjänst!

Arbetsbeskrivning

GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Microsoft, Fortum, SL, Bonnier och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo. Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika. Vi finns på http://www.facebook.com/GoExcellent.se

Vi söker nya medarbetare till SL:s kundtjänst med start redan den 5:e augusti. Du som vill ge god service, har lätt för att se lösningar som hjälper våra resenärer i storstockholm, kommer att trivas hos oss. Vi som jobbar här besvarar olika frågeställningar via telefon, mail och Facebook. Även andra administrativa arbetsuppgifter som våra resenärer behöver hjälp med ingår i de dagliga arbetsuppgifterna.

Tempot kan tidvis vara högt då vi strävar efter att ge den bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang. Du har därför en positiv attityd, lätt att lära dig nya saker, är resultatorienterad och har har inga problem för att anpassa dig till nya situationer.

På GoExcellent har du goda utvecklingsmöjligheter då vi är en lärande organisation och regelbundet har olika typer av utbildningsinsatser för våra medarbetare. Dessutom får du lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till GoExcellents positiva arbetsklimat!

Du har:

• Gymnasiebetyg i svenska A och engelska A - du ska ta med betygen till intervjun
• God datorvana, vilket är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office
• Goda språkkunskaper i svenska och engelska, såväl muntligt som skriftliga

Anställningsformen är en tillsvidareanställning på heltid med start den 5 augusti då du börjar med utbildning.

Vi finns på Facebook https://www.facebook.com/GoExcellent.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Malmer

Dan Ericsson
08-501 040 00
Dan Ericsson

Oscar Johansson
08-50 10 40 00
Sofia Stenqvist

Josephine Olsson

Pia Nicklasson
0850104000
Tommy Andersson

Helen Rhodin
+46 8 5010 4000
Peter Korhonen
0850104000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: GoExcellent Sweden AB Stockholm
  • 60 platser
  • GoExcellent följer Callcenteravtalet (kollektivavtal). Motions- och massagebidrag erhålles
  • Schemalagd arbetstid alla dagar i veckan, vilket innebär att du ibland jobbar kvällar och helger. Som tidigast kan du börja ditt pass klockan 6:30 och slutar som senast klockan 22:30. Du är välkommen med din ansökan omgående, då vi löpande genomför intervjuer. När du har registrerat din ansökan, kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetsformulär via mail med avsändare Hucama. Det är viktigt att du fyller i formuläret för att du ska gå vidare i rekryteringsprocessen.
  • Publicerat: 1 juli 2013

Besöksadress

Borgmästaregatan 5
None

Postadress

Lindhagensterassen 1
Stockholm, 11218

Liknande jobb


25 april 2024

25 april 2024