Bli vår nya kreativa säljare på Canal Digital!

Arbetsbeskrivning

GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Fortum, SL, Bonnier och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo. Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika. Vi finns på http://www.facebook.com/GoExcellent.se

Vi söker nya framgångsrika säljare till vår kundservice på uppdraget Canal Digital.

Du som vill ge service via telefon genom att besvara frågor om tekniska lösningar, abonnemang eller faktura, samt gillar att aktivt ta reda på kunders behov kommer att trivas hos oss! Genom att aktivt fråga och vara lyhörd för svaren, säkerställer du att kunderna alltid erbjuds det bästa utbudet av tjänster och att varje kundkontakt slutar med en mycket nöjd kund.

På GoExcellent får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coachning. Som person är du positiv, engagerad samt motiveras av ett högt arbetstempo och tydligt uppsatta mål. Du ska aktivt sträva efter en utveckling av dina resultat. Service och kundfokus är något som du tar för givet och att lösa problem ser du som en utmaning.

Vi sitter i nya fräscha lokaler och miljön genomsyras av säljanda och resultatfokus. Arbetet som säljare innebär stor variation då bearbetning av såväl befintliga som nya kunder ingår i dina arbetsuppgifter. Dessutom får du lära känna många härliga arbetskollegor och  bidra till GoExcellents positiva arbetsklimat!

Du har;

• Godkänt gymnasiebetyg i engelska och svenska A
• Fyllt 18 år

Vi finns på Facebook https://www.facebook.com/GoExcellent.se och Instagram -  #GoExcellent

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Malmer

Dan Ericsson
08-501 040 00
Dan Ericsson

Oscar Johansson
08-50 10 40 00
Sofia Stenqvist

Josephine Olsson

Pia Nicklasson
0850104000
Tommy Andersson

Helen Rhodin
+46 8 5010 4000
Peter Korhonen
0850104000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: GoExcellent Sweden AB Stockholm
  • 7 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt vårt kollektivavtal (Callcenteravtalet) + provision Motions- och massagebidrag
  • Tjänstens omfattning är timanställning. Arbetstiderna är varierande på dagtid, kvällar och helger. Våra öppettider på kundtjänst är mån-lör 8-21, sön 10-19. Skicka in din ansökan snarast, intervjuer sker löpande. När du har registrerat din ansökan, kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetsformulär via mail med avsändare Hucama. Du kommer även få ett mail med ett skrivartest. Det är viktigt att du gör båda testen för att du ska gå vidare i rekryteringsprocessen..
  • Publicerat: 1 april 2014

Besöksadress

Borgmästaregatan 5
None

Postadress

Lindhagensterassen 1
Stockholm, 11218

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024