Bokningsadministratör Travel Service

Bokningsadministratör Travel Service

Arbetsbeskrivning

Gillar du att arbeta i en fartfylld miljö där du varje dag får möjlighet att ta dig an nya frågor? Trivs du med struktur och brinner för att hjälpa andra? Då kan du vara rätt person för rollen som mässadministratör på Travel Service!

Travel Service är ingen vanlig resebyrå. Tvärtom är vi en av Sveriges största affärsresebyråer som utifrån stor erfarenhet och passion skapar produktpaket som är anpassade för varje kund. Sedan vår resa startade 1991 har vårt huvudfokus att leverera service genom stort engagemang för våra kunder aldrig förändrats. Vårt spann av tjänster vi erbjuder är stort - men alla har de gemensamt att de underlättar en resa, ett evenemang eller upplevelse för vår kund. Varje kollega hos oss är nyckeln till att vi är bland de bästa i branschen och vi vågar utmana oss för att bli lite bättre varje dag.

Du erbjuds:

Travel Services vision är att vara marknadens bästa arbetsplats för anställda och att vi ska ha skoj tillsammans! Vi är övertygade om att glädje och trivsel tillsammans med en unik affärsstruktur är nyckeln till vår framgång. På vårt fina kontor mitt på avenyn är stämningen hög och vi gillar att umgås med varandra. Vi firar våra måluppfyllnader tillsammans och anordnar aktiviteter och resor även inom organisationen.

I teamet kommer du befinna dig tillsammans med erfarna kollegor som gärna delar med sig av sin mångåriga erfarenhet från hela världen. Dina kollegors engagemang tillsammans med bolagets framåtlutade vision ger dig möjlighet att få befinna dig i ett spännande bolag som siktar framåt.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av:

I din roll kommer du vara navet i administrationen kring de mässor som Travel Service har resenärer bokade på. I rollen kommer du:

- Hantera ärenden som våra kunder har för sina bokningar. Våra bokningar behöver regelbunden handpåläggning när ombokningar eller förändringar sker och du kommer administrera och hantera detta flöde för våra mässkunder.

- Du kommer agera supporterande för de kunder som har frågor kring sina befintliga bokningar.

- Hantering av inköp kopplade till mässor samt hantera hotellbokningar.

I din roll kommer du ha kontakt med våra kunder och leverantörer genom telefon och mail.

Vi söker en person som har följande egenskaper och kunskaper:

- Detaljorienterad. Du gillar att befinna dig i en miljö där kommunikation med människor är ditt arbetsverktyg och varierande i sin natur. Du är lyhörd inför både små och stora kunders behov och önskemål och strävar alltid efter att överträffa dessa.

- Initiativtagare och pålitlig. Du söker upp och agerar på möjligheter utan uppmaning från andra och slutför de uppdrag du tagit dig an på bästa sätt.

- Självorganiserad. Du trivs med frihet under ansvar och driver ditt arbete självständigt framåt. Du planerar och organiserar arbetet på ett målmedvetet sätt, prioritera resurser och hantera din tid effektivt.

- Lösningsorienterad. Hos oss är ingen dag den andra lik och du trivs med att hamna i nya situationer. Du ser lösningar när utmaningar uppstår och tycker det är roligt att ställas inför olika frågor.

- Kommunikativ. Du trivs i att samarbeta med andra människor, både internt och externt. Du växer i sociala sammanhang och trivs som bäst i en roll med mycket kontakter.

Du som söker har

- Tidigare erfarenhet av administrativ roll, fördelaktigt om du har hanterat inköp.

- God datorvana.

- Mycket goda skriftliga och muntliga färdigheter samt trivs med en varierad typ av kommunikation.

- Goda kunskaper i svenska och engelska.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Enligt överenskommelse.

Plats: Kungsportsavenyn 33

Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering på heltid och anställningen sker direkt hos Travel Service.

Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Vänligen kontakta agnes@a-hub.se vid frågor kring tjänsten.

Hoppas att vi har fångat ditt intresse! Ansökningarna behandlas löpande så ansök redan idag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 augusti 2022
  • Ansök senast: 15 september 2022

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023