Brinner du för administration och kundkontakt? Då har vi uppdraget för dig!

Brinner du för administration och kundkontakt? Då har vi uppdraget för dig!

Arbetsbeskrivning

Är du trygg och engagerad i ditt arbetssätt och vill jobba med varierade arbetsuppgifter inom administration?
Nu har du med tidigare erfarenhet inom kundservice möjligheten att söka dig till uppdraget som Administratör för kundtjänst.
Intervjuer och urval sker löpande, så se till att skicka in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
I rollen som Administratör blir du blir del av en enhet som består av 14 medarbetare, där en del jobbar i den operativa dialogen med kunder och medborgare. Övriga medarbetare jobbar med utredningar, uppdrag, projekt, etc. inom sitt respektive ansvarsområde. I ditt uppdrag kommer du samarbeta och dra nytta av gruppens olika kompetenser. Du kommer ha nära kollegor som har samma uppdrag som du. Tjänsten har inriktningen kundkontakt med medborgare via telefon och digitala kanaler. Som administratör hjälper du dessa kunder med olika avfallsrelaterade frågor. För att lyckas i tjänsten behöver du kunna hantera utmaningen i att nå kundnöjdhet i balans med uppdraget att följa lagstiftning, politisk inriktning och att uppnå miljönytta. Huvuddelen av kundkontakterna sker idag via telefon och mail, dock ser vi att användningen av e-tjänster kommer öka över tid.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Direkt kunddialog genom att besvara svara på medborgares frågor kring avfallshantering och tilläggstjänster
• Registrering och hantering av kunduppgifter, avfallsabonnemang och ärenden som sker i våra verksamhetssystem
• Utredningar och rådgivning kring lämpliga och praktiska lösningar och för fungerade avfallshämtning
• Kontakt med entreprenörer
• Lyfta utvecklingsbehov och delta i verksamhetens utveckling
• Sammanställa och analysera enklare statistik

Vem är du?
Som Administratör hos oss ser vi att du är trygg, stabil, kan se relationer i sitt rätta perspektiv och kan skilja på det personliga och professionella. Du arbetar också bra med andra människor och kan kommunicera på ett tydligt sätt. Du tar ansvar för din uppgift och strukturerar själv ditt angreppsätt. Du planerar, organiserar och prioriterar också ditt arbete på ett effektivt sätt. Du har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter och kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Du är också uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande och har ett intresse och en vilja att hjälpa andra. Rollen kräver god förmåga att kommunicera i det svenska språket i både tal och skrift för att kunna kommunicera med både externa och interna parter.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Vi ser att du har:
• Avslutad gymnasieutbildning med inriktning ekonomi/administration eller teknik, alt YH-utbildning eller annan utbildning arbetsgivaren bedömer relevant
• Erfarenhet av arbete med kundtjänst/supportarbete
• Kunskap och erfarenhet av att arbeta i Officepaketet och diverse IT-system.

Vi ser det även meriterande om du har:
• Relevant högskoleexamen för verksamhetsområdet
• Erfarenhet av arbete inom avfallsverksamhet, återvinningsindustri eller liknande
• B-körkort för manuellt växlad bil
• Erfarenhet från arbete i verksamhetssystemet Future.

Om verksamheten
Konsult hos Poolia
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 oktober 2022
  • Ansök senast: 6 november 2022

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


29 april 2024

Exekutiv assistent

Exekutiv assistent

26 april 2024